geng budak slumber

Monday, May 28, 2012

MONDAY GIBBERISH

assalamualaikum n peace..=)

sekali lagi meng-update kat opis walaupun CCTV atas kepala..konpem bos aku nampak aku super rajin tertaip2 kat PC cam busy sangat....padahall..sedehhh je kooo..update blog upenye..ahkahkaha..>.<

tensen kan bila ari isnin?khakahkah...jimbek je...dah cuti due ari nak malas2 kan masing2...aku cuti seari je ahad ari tu....sabtu kene keje..bersyukurlah anda..anda dan anda...dan pada yang tak cuti..padan mukeee...kahkhakak..>.< *mintak lempang*

okey2...pagi2..cam bese..pasal aku suke perasan bos..kene la bace paper sambil silang kaki dulu kan?kehkehek...bukak METRO on9 haruslah beritanya sangat sensasi..kenapa aku suka bukak metro?pasal berita metro walaupun ramai yang cakap dah macam melodi..then..I is like melodi..khakahkak..>.<

dann..nahhh sebijikkk..berita paling best aku rasa untuk hari nie...

berita penuh klik sini

perkh..taiko2 bini2 skang......cuak x laki2 sekalian?ngeeee....silap2 tak lama lagi..wujud lak KEMENTERIAN KEBAJIKAN LELAKI TERANIAYA..khakhkaka...boleh?

sanggup belanje puluhan ribu ringgit semata2 sebab cemburu..gila!

owh..BTW..hari tu..masa aku nak update entry tak tau nak letak tajuk apa tu..pasal aku nak letak picture orang tengah berdoa...aku tekan la "doa girl" sebab nak pic pompuan berdoa ala2 muslimah gittew... pasal aku kan pompuan ayu cantek lagi bergaya ...kehkeh...pastu kannnnn....amik nakkk ini yang kua..

meninggal...=.=' kehkehk..apa dosa aku..taip mende lain keluar mende lain nehh..

ok..so aku assume..ini incik google sudah salah paham sama saya..atau saya sudah salah paham sama incik google..maklumlah..incik google banyak sangat maklumat kan..so aku pon try la meng-google...kot doa girl ada maksud lain..

did u see thattttt...=.=' *pengsan sambil berbiuh2 mulut*

ok fine!!..tetibe nak jerit..OH!MY ENGLISHHHH!!...pengajarannya..jangan gatal nak campur bahasa melayu ngan bahasa inggeris..sekian berita jam 6...*kembangkan lubang hedong* =..='


p/s: ok..sangat tak selesa menaip guna keyboard PC..keras....asek typo...%^%^&





No comments: