geng budak slumber

Saturday, May 5, 2012

muLut

assalamulaikum n peace..=)

meniti hari2 akhir nie..tak sangka lak perkara celaka akan jadi...

to be honest..aku tak suka hadap betrayal..atau dalam bahasa melayunye..pengkhianatan..

gerak hati...tak nafi...most of the time aku punya gerak hati yang sangat kuat pasal seseorang..bergantung pada situasi dan masa...dan kali nie..gerak hati pertama aku tentang manusia yang satu ini betul!

bahaya!

honestly,aku sangat lah tak suka menghadap keadaan nie..tapi cam biasa...

the truth gonna always win!

mess with me?

fine...dalam dunia nie..memang xde bende yang free...everything MUST BE PAID!

so..trust me...SHE gonna pay for her doings..

memang betoi..lidah manusia tu lagi tajam dari pedang...

dan untuk manusia yang camnie...

aku takkan pernah bagi apa yang diorang nak...
not even once..

tapi ingatla..jangan sebab mulut...MARUAH binasa

sekian time kaseh!!!

p/s: apa lagi aku patut buat untuk bagi kau faham...??


No comments: