geng budak slumber

Friday, May 25, 2012

mimpi ngeri

assalamualaikum n peace..=)


penat..=..='

satu hari busy sampai xsempat nak mengade pon...padan muke..nak sangat kan banyak keje..=.='

boleh pulak tengah busy2..noda san yang kacak kol...

"nurul san...can u use excel..i wanna give u some work..can u do it for me?"

*dang*

naseb baek kau hensem noda san...=.='

ok...cite pasal keje..sampai bebile pon xabisss...

mimpi..

malam tadi aku mimpi..sebelum sedar subuh...agak ngeri..

yang pasti..aku mimpi orang yang paling aku tak nak mimpi...untuk kali ke bape juta ntah...

mimpi yang agak pelik...dia cuba dekat ngan aku..tiap kali tu...aku tolak die...n seyesly aku betul2 menolak dengan tangan sendiri dalam mimpi tu..n we go somewhere..tapi aku rasa cam penah tengok tempat tu...

paling ngeri.aku jump from bangunan yang agak tinggi..tanpa sakit sikit pon...tetibe dapat super power dalam mimpi..merepek betoi...

yang malangnya...orang yang aku mimpi mengalami kemalangan..mungkin di langgar aku tak pasti..sebab mimpi tu agak samar..

muka dia berlumuran darah.....aku pangku dia...

aku nangis...darah tak berenti dan mata dia seolah2 bercakap ngan aku..."qin...masa aku dah xlama.."

aku nangis teruk sambil pangku dia yang banyak gila darah...

dan aku sempat cakap...

sesuatu yang aku takkan cakap dalam keadaan skang..

pastu aku terus sedar....pukul 6.05 pagi...

dan aku menung..rasanya malam sebelum tu aku tak de fikir pasal dia...

yang aku tau..

aku doa mintak sesuatu dari Allah...sesuatu yang aku tak harap dari dia...tapi orang lain..=.='

aku harap..mimpi nie bukan petunjuk apa2...


=)

p/s: rasa nak ambil kelas bahasa jepun....>.<

No comments: