geng budak slumber

Saturday, May 26, 2012

TAK TAU NAK LETAK TAJUK APA BEDAL SAJALAH

assalamualaikum n peace...=)

khakahka..tajuk serupa cilake...maafkanlah ini puaka...kehkehkeh..>.<

slumber update blog...walaupon hakikatnya...CCTV atas kepala.....=.='

keje hari sabtu memang tak best...pasal opis aku nie alternate saturday...ada hari sabtu kau kene keje...n ade hari sabtu ko cuti cam opis kerajaan...ok..ape motip sebut opis kerajaan?bahahaha...

google image...(pakcik I'll pray for u're happiness.>.< )

sebelum tu..nak wish happy besday buat someone yang sangat special di hati sayaaa..kahkahka...to be honest..bukan spesel mana pon sebenarnya...lagi tepat kalau aku cakap dia nie a special fren...edisi member yang lebih dri biasa...walaupun....hmmm

manusia berubah...aku rasa..dalam blog nie..banyak kali gak aku hurai pasal nie..

sebenarnya aku ada satu rasa tak best...

tapi aku fikir..xpe la...aku patut terima yang suma manusia takkan sama dari macam hari pertama kau kenal orang tu...

dapat lak mungkin dia dah penat dengar cerita-cerita bodoh aku maybe...nak kata kecewe..ada la sket..

aku memang jenis manusia yang sangat2 value frenship...sebab bagi aku...kawan2 memang jadi nadi aku selain family..dan sebab tu gak..kadang2 aku tersalah nilai dan end up kene khianat dengan member sendiri..aku admit kelemahan aku yang satu nie...

tapi alhamdullilah..setiap kali aku kene khianat dengan member...yang ada dekat aku dan bagi semangat n membantu aku bersihkan nama lagi ramai bilangannya dari yang mengkhianati...aku sangat bersyukur untuk itu..

(dem xbiasa guna keyboard pc super keras..dah bape kali taip laju pastu bekspes dahhh..=.='..Murakami sannn..plizzz give me softer keyboard..*puppy eyes*)

ari sabtu memang xde keje sangat so..keje aku ialah membaca blog merata2..sebab FB xleh bukak pastu aku dah lupe care nak hack bagi leh bukak...=.=' ilmu zaman study..lamaa sangat dah tak buat..

godek2 blog sendiri leh lak terjumpa entry masa nak start praktikal dulu...senyum sorang2...how time fly fast..kat opis nie pon tah berapa lama la agaknya...

untuk setiap masa yang tuhan bagi...aku harap aku tak jadi manusia yang rugi...=)

p/s: untuk besday awak dear pakcik...saya doakan awak dapat suma yang awak nak n selalu ada di bawah rahmat Allah..=)

nota tambah: dah hafal sume muke bos jepun...tak susah pon nak kenal diorang upenye...
kai san = the sepet one
honda san = the jambang one
sakai san = the speky big one
iwano san = the botak one
ohashi san = the smoker
umeki san = look like my besfren english teacher back in school
noda san = the super handsome one
yoshinari san = the cute n youngest one..

Murakami san = the HR
Kawata san = the big bos

n last but not least..

NURUL SAN = THE SUPERMODEL HOT N SPICY ONE...(>.<)

*ok yang nie aku tambah..=P jangan nak pecaye sangat*

kehkehkeke......*pop up collar*

tetibe rasa teror hafal nama..khakahkahk

No comments: