geng budak slumber

Friday, September 21, 2012

organ busuk

assalamualaikum...



niat setiap orang dalam wat sesuatu memang selalu berbeza...nama pun manusia...rambut pon skang dah macam2 kaler...hati apa tah lagi..

dan dalam banyak2 organ manusia nie..ada 3 yang boleh bawak pecah belah..HATI..MULUT DAN LIDAH...

lagi parah kalau jenis memiliki organ spesis bangsat..dan satu sikap perasan bagus dari segala segi...selalu rasa mahu menang dalam segala hal..hingga hilang kematangan dan kewarasan...pegi mati dengan semua itu asal boleh nampak lagi gah dan berkuasa...

sila makan ludah spesis ini..

tak pernah sekali pun dalam hidup aku nie teringin nak menyusahkan orang dan merosakkan hubungan orang...apa lagi mengadu domba...

apa aku buat untuk sesiapa pun..susah atau senang aku sedayanya cuba..ikhlas...bawak mulut dan mengadu tak tentu pasal memang bukan sikap aku....tak cakap aku baik...tapi aku tak suka konflik...tak suka bergaduh..

alasannya mudah...aku pemalas...bergaduh perlu banyak tenaga dan otot untuk ekspresi muka, bahasa badan dan menambah dosa mencarut..gila kau bergaduh tak mencarut..dan lagi...aku tak paham kenapa perlunya mencetuskan kemarahan orang lain...menyakitkan hati sendiri kalau semua perkara tu boleh di elakkan...dengan berbuat baik sesama kita...tanpa dengki khianat 

tapi memang masalah kalau dah jenis punya organ busuk dan berulat nie...

nak lagi sedap yang terlibat punya sikap terjah tak kena tempat tanpa usul periksa tanpa soal jawab...jugde!yakin tanggapan sendiri betul..yelah..kau maksum dan perfect mungkin....

rasa hebat jadi langsi?rasa besar?gah?kuat?

mungkin kau perlu belajar apa itu kebodohan dan kesombongan...ah!lebih tepat lagi bodoh sombong..dah bodoh sombong pulak!perfect combination kan?

argh...aku benci ini semua...dan tambah..aku tak hadap...

mungkin ini satu tahi dalam seribu keseronokkan yang aku dapat di sini..sumpah aku benci...

moga tuhan pulihkan kebusukkan organ2 yang kau ada...

moga tuhan cuci segala kehitaman dalam pandangan kau

p/s: benci untuk percaya 1st impression aku betul..tapi setiap kali pun betul..kebetulan lagi kah?ya...aku masih kuatkan hati untuk menolak fakta tanggapan 1st impression itu..bergembiralah!




No comments: