geng budak slumber

Saturday, September 29, 2012

IMPIAN

assalamualaikum n peace...=)

kene keje sabtu lagi..=.='

so mari update blog!!!..hahah..poyo..macam hari laen kau tak update blog kan qin?siap 2 bijik blog engkau update skali..kehkehkhek...

ok3....

last nite akhirnya aku dah pasti..kenapa aku excited sangat about turning 25 taun depan...sikit2 nak cepat abeskan taun nie...sket2 cakap umur 25 tu best....walaupun diri sendiri tak tau kenapa

walaupun masa depan maseh samar2..ewahh...ayat novel kan kau....ok sambung balik..walaupun masa depan mAseh belum pasti...aku tau...start taun depan...start in 25 years old...aku dah boleh kejar impian dengan lebeh mendalam dan gigih lagi..

jalan sudah seolah2 di buka...tinggal aku kuatkan skett je lagi usaha....=)

dan harus lebih gigih juga berdoa dengan seikhlas hati....mana tahu..esok2 tuhan makbulkan...

tak kira impian itu tercapai atau tidak..itu kemudian cerita yang pasti..hidup bila tujuan makin clear..It means sumthing...Its mean a lot of thing...and my heart will be always determine...thats why I like to put a target..and make a plan in my life...

tak kesah lah plan aku tu jadi atau tak..yang penting...usaha kan?

and I'm proud to say that..

walaupun hidup aku tak senang mana now...

aku happy..=) dan hati aku adalah sangat2 tenang...

terima kaseh Ya Rabb..

terima kaseh...=)

p/s: wahwah....dapat bonus lagi penjawat awam....tak pe lah..I boleh tuntut RM 250 kan..kire ok lettew...dari takde langsung....(^.^)

1 comment:

Cik Asma BLuppy said...

semoga tercapai impiam mu.. aminn:)