geng budak slumber

Thursday, September 6, 2012

time kaseh daun keladi..ewahhh

assalamualaikum n peace..=)


pagi yang ceria?owh..kalau bad mood pon jangan nak biakan diri tu bad mood satu hari okeh?

saje gatal je nak update blog walaupun xde benda pon nak cite..cam best je menaip tapi hati tengah senang neh...hhehhe..senang hati la sangat kan ko kinnn...


semalam menung tengok rak buku...baru teringat aku dah lama tak beli buku...3 bulan dah kot....sumpah bosan gila tengok buku2 yang sama...

so ada order buku baru kat lejen press balik keje ingat nak bayar..pegi atm tekan2..dah problem plak dahhhhhh....aku tendang jugak mesin atm nie kang...malas nak lama2 kat mesin atm tu aku blah balik je lah...tengok jap lagi boleh ke tidak aku membayar..dah bosan sampai tahap aku leh tido awal tahu....=.='

tak remaja langsung tido awal...so I need booksssss

owh...sebenarnya nak cakap time kaseh kat seorang makhluk...time kaseh untuk semalam....dan sebelum nie..dan esok juga....harap tak menyesal berterima kasih kat anda wolverine buncit..kehkhek..sedap pulak aku panggil kau wolverine buncit..bila kau nak diet?hahahha...

kalau ko rasa nak tumbuk aku bila nganjeng pasal diet silakan..aku rela....hahahhaha...=p

BTW..nie due bijik buku aku order dari lejen press...

beli nie sebab tengok namee cite kat blog dia..nampak cam best

owh yang nie plak sebab ada amal hamsan...aku penah baca heroin dia tulis..memang best gila...

aku pernah review kat entry nie

dah dapat dah abeh baca t aku review..

ingat nak beli terfaktab 2..nakal tapi halal tu..tapi nape eh kat lejen shop aku tengok xde..ke aku yang juling tak jumpa...hehehhe..

itu je kot..bai

p/s: kalau ada yang wonder kenapa aku tak guna online banking..jawapannya...aku nak mengelakkan diri dari terlalu senang berbelanja online...heheh...kang lagi cepat pulak licin duet aku...ngeh2...

No comments: