geng budak slumber

Tuesday, September 4, 2012

DOA IBU

assalamualaikum n peace..=)

sebenonye aku dah naek juling duk mengira nie..so benti kejap..kesian je blog nie tak update....walaupun nan hado je macam kau retis orang tunggu kau update kan eqinn..kehkehke...

maka selamatlah sudah adek pompuan kesayangan aku..kakde di hantar belajar ke UPSI tanjung malim..alhamdullillah akhirnye cite2 mak tercapai...mak kata nak paling tak sorang anak dia jadi cikgu...nak harapkan anak degil dia nie...memang babai la....hahahahha..=P


tapi yang tak bestnye..kakde aku nie rapat ngan mak..so bila dia xde..mak aku sampai tahap cium baju dia pakai n bawak tido?OMG..parahhh..=.='

naseb la tanjung malim je...tak la jauh sangat dengan karak tu...kalau jauh macam aku dulu..mau mak buat khemah kat tepi bilik adek aku....atau tepi blok?pasal adek aku duduk tingkat atas sekali..(kalau ko xleh kurus aku taktau la kakde..tingkat lima hari2 tuu)....khakhakhaka....baru hantar dah plan nak pegi melawat 16 sept nanti...mak..mak...

hmm..

seorang mak..yang faham hati sorang mak nie cume sorang mak je...eh?paham ke?heheh...

aku harap satu hari nanti aku boleh paham..=) dan doa mak..memang bawak berkat dalam hidup mana2 anak pun...

rasanya...dari ujung tahun lepas kot mak duk doakan satu benda nie untuk aku...dia selalu cakap tentang tu...owh..kata2 tu kan doa..so mak doakan aku la kiranya tiap kali dia sebut perkara itu..kan?kan?heheh..poyo je kan perkara2 itu plak.hehe..I is malu la nak tulis kat sini mak cakap apa..kehkehk...

pernah je la dalam 2 3 entry aku yang ada perbualan aku ngan mak aku tulis benda tu...hikhik..*ketawagedik*

walaupun aku er..agak malu2 kucing la konon bila mak cakap tapi dalam hati diam2 doakan..kehkehk...poyo..

cuma aku harap...dalam banyak2 doa mak untuk aku..sangkut laaa satu Allah makbulkan...senang sket hati mak aku kan..=)

senangkan hati parents tu kan pahalanya besar..hehe..

itu je lah kot..

p/s: tengah cari peplum kurung..nak pakai grad nanti..heheh

No comments: