geng budak slumber

Tuesday, October 25, 2011

abang LOng gangster KarAk menGGanas!

assalamualaikum n peace..=)

baru leh rilek sket..tadik g opis settle sume mende...harap xde masalah dah lepas nie...pedau telinge kene bebel nokx..=.='

ok..ape citer pasal gangster bagai nie?

minggu lepas umah aku terima ugutan..ye..dari seekor gangster yang maha dasat..OMG!!!maha dasat?

ye...2 hari berturut2 bangkai menatang bernama ular telah di campakkan di depan umah aku..yeee!!depan umah kawan2..2 hari!!!seekor sehari!

gangster tersebut bernama abang long tutey dengan canteknye telah membunuh seko ular lalu mencampakkannya di depan umah aku...sedang emak aku menyapu sampah di halaman rumah dengan mood yang sangat baek boleh tikijut tahap dewa tengok menatang ular tu bergelimpangan di sebalik dedaunan kering..(ciss ayat sastera habes)

mak aku nie plak memang fobia ular..tahap fobia die sampai mengigil even nampak pic kat surat khabar je...aku takat geli2 la ngan menatang tu..(bajek kental) terpaksa menggagah campak bangkai ular tu dalam longkang..fine tutey..fine...=.='

esoknya episod ugutan berani mati abang long tutey tak tamat di situ..mungkin die begitu menyimpan dendam terhadap kami sekeluarga....boleh beliau g campak sekor lagi ular bewarna hijau betol2 depan pintu umahh...dem yu!ini sudah melampau!!!

aku yang kebetulan nak kua g kedai terkezut beruk gak la tengok ular tu bergelimpangan depan pintu..sumpah geli...=.='

pastu abang long tutey yang masih berada di depan pintu bersama bangkai ular tersebut leh rilek kunyah2 kepala ular tersebut bunyik ranggup2 ala keropok moni..gile!pastu kunyah2 lak ekor ular tu sampai aku tengok tinggal half je ular tu dari sepanjang2 ular..aku terkedu di muka pintu itew...pastu ngan muka tak besalah leh beliau berlalu pergi meninggalkan sisa2 'makanannye' itew..fine tutey!memang keje aku kutip bangkai ular kau lempar depan umah je la kan?kan?

saspek telah di kenal pasti...(jadah saspek tetibe) 

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

gua abang long..lu jangan maen2 sama gua..
(abang long tutey sedang berehat di tepi selipar bapak aku)

tuuu die kucen bapak akuuuu...aku rasa mungkin die terpengaruh dengan citer KL gangster ari tu...pasal masa  kitorang duk layan citer tu..die duk terjengah2..maybe....atau mungkin beliau sedang prektis..untuk movie terbaru beliau....


kehkehkehkeh..=P

hahaha...memang pesen takde motip kan?....BTW aku dapat pic ni kat FB..tah member mane tah share..khekeke...style jugak ye dak?

akhir kata...skali lagi si tutey campak ular depan umah aku..memang aku sembelih wat gulai...

ciaooo!!

p/s: jangan tanye nape name kucen bapak aku nie bunyi cam lucah..dah bapak aku yang bagi...kucen kesayangan die..aku memang tak masuk campur bab2 menamakan kucen nie..kehehek



No comments: