geng budak slumber

Thursday, October 20, 2011

sugarGlider..

assalamualaikum n peace..=)

ok aku malas nak merepek panjang...1st time aku dengar nama menatang nie yang ter-imagine dalam otak senget aku nie..gula2 kapas kaler pink..jadah!..=.='

ini gula2 kapas wane PINK!..kahkhaka

tolong jangan tanye aku nape jadah nie yang kua dalam paparan otak aku...khakahka...bapak dem kan?pasal aku nie memang pesen nak tau gak kebenaran aku google lah ape menatang  nye sugar glider nie..ape yang memember aku duk eksaited kemain kata nak bela la ape la sampai sanggup pau owang nak beli jadah tu..tett!!!..khakjahk..(kalau ko cantek pon perlu ke jadik pisau cukur..ok tade kaitan..=.=')

ini sugar glider..bukan gula2 kapas..kehehke

mende nie ikut tok2 guru yang aku duk bace cam tupai tapi bukan tupai..lebeh kepada adek beradek sepupu sepapat kangaroo pasal yang betina ada kantung anak..wahh..kire kangaroo versi mini gamaknya...

harga?umagaihhh...leh cecah RM500 sepasang...kalau kau animal lover Rm500 seblah mata je kan??entah?pasal mende nie terlalu manja..xleh sunyi sepi...kalau tak die mati...dasat..>.<

lebeh info aku rasa layaknya korang g tengok blog lanunsepet nie..banyak je aku tengok die letak info pasal menatang nie...

aku?hakhahk..to be honest...menatang yang bernama kucing dalam bahasa melayu dan cat dalam bahasa omputeh tu pon aku takot nak pegang walaupon aku sangat gagah berhadapan dengan serangga,pacat mahupon lintah yang slumber je aku leh tepek tepi dinding atau tarik sampai putus dua..pasal aku ada history buruk ngan menatang berbulu nie n berkuku tajam nie....khakahkaak...kalau baju ke..tudung ke..kasut ke gagah tak gagah la aku nak ikot trend...nie memelihara menatang?khakhaka...itu adalah lawak bagi aku..

sebab aku tengok bela mende nie cam trend plak kan?boleh pulak korang nie kan..heehhe...if korang memang animal lover n sangat sayang haiwan serta bertanggungjawab..elok le nak pelihara menatang nie..kalau takat nak ikut trend lupakan je la tijahh..takut esok2 mati kebulo menatang tu kene soal ko kat akhirat...hikhik..>.<

itu je kot aku nak tulis...hee...

pada yang eksaited membela sugar glider nie..selamat membela..peace

p/s:pompuan bukan animal lover tak semestinya kejam n tak penyayang...=p


No comments: