geng budak slumber

Monday, October 24, 2011

sendiri buat padan muke..ceh..=.='

assalamualaikum n peace..=)

okey..aku baru pas buat kek batek pasal tetibe mak aku suh wat...die mimpi aku, kakde aku n die nek kete eksiden pasal kempunan nak makan kek batek...dasat..=.='

mak aku nie kalau bab kempunan bagai nie die memang sensitip sket..aku malas nak banyak tanye buatkan aje pasal 2 3 ari lepas adek aku kakde memang kata nak wat..

google..pic xde motip...


ok itu bukan citenye..citenye tadik lecturer report prektikal aku kol..aku dah agak masalah nie akan jadik...sobs~

tempat prektikal aku belom hanta laporan prestasi aku sepanjang berprektikal kat situ...sobs lagi...aku dah pesan kat diorang ari tu aiseh..tak pasal kene ceramah free ngan lecturer aku...salah aku jugak tak wat follow up pasal mende tu...*sigh* padan muka aku...=.='

kata2 lecturer aku tadik sedikit sebanyak menganggu emosi aku...tsk...tsk..T.T tak pasal di cop.."tidak bertanggungjawab"

*sigh* susah hati tetibe...

xpe lah...sendiri salah..sendiri tanggung kan?

esok nak g opis balik...settle kan sume hal...i'll redeem my mistake puan...sorry..='(

p/s: kalau tak berubah skang sampai bile2 ko tetap cam tu jugak...be strong!!!change!

2 comments:

aamalinaazman said...

hayoooo
cian diee
xpela
sok bg setel
pas tu kol lect tu okeh =]

tamo sesedihh ye!

AsyieqiN Rkey said...

thnx aimie...=)