geng budak slumber

Monday, October 24, 2011

cara nak nampak kool ketika update status FB

assalamualaikum n peace yaw..=)

kejap tarik napas...orang kate...sape member kite boleh melambangkan sape kite...serupa jugak dengan boipreng..kengkadang..sape boipreng kite leh mengambarkan sape kite..walaupon tak slalunye la camtu...kehekhe..ok motipp????

pesen kalau dah kepala mereng cam aku nie...pesen suke wat mende merepek memang layaknye bercampur ngan manusie2 yang seangkatan dengan aku ye dak?baru idup funnnn.....meriah serta ceria tanpa airmata..*poyo* but seyesly...i'm grateful now...

ok sambung...pasal aku nak tenangkan sket hati yang tak bape nak sedap pasal tadi..aku pon mula merepek..cam bese..aku memang suke memekak cakap ngan dinding sendiri..(read..wall FB)

n pasal aku ade someone yang suke wat keje takberpaedah tapi seronok maka aku telah dapat formula nak nampak kool kat FB...terutama ketika meng-update status..kehkehek..(masa nie baru aku letak tajuk entry nie)

cara-caranya ialaahhhhhh:

1. login facebook anda
2. bukak new tab...search update status via blackberry
3. tekan link paling atas..ade tulis funny facebook status update
4. tekan update via blackberry
5.ikot je la ape yang application tu suh wat..dannn

hahah...kool x aku?nak kool lagi?

tah bila aku ade ipad...kkahhakah

kehekke..iphone pon bolehhhh...

hahaha..amacam best?pasal aku nie pesen kuat merepek mende nie sume tak fuunnn lah bhaiii..kehehek...try yang laen plak..

comel x angry bird?keheke

via zombie vs plant?hantam laaa labuuu

dah pasal aku kejenye sebagai General Manager kat syarikat Mengabehkanberasmak SDN BHD soo wajiblah meng-explore ngan lebeh dasat lagi...leh wat device sendir bhai...maka aku dengan bongkak riak dan takburnye g wat device sendiri lalu menghapdate status di muka buku dengan lobang hedong kembang..kehkeke


style x device aku...khakahahkaak

ok..yang last nie.nak wat camne korang godek sendiri laaa....manyak lemak kau nak aku ajauu...hahahha....=p

nak senang g like application FB nie atau klik link nie pastu pepandailahh kau joyahhh..

pape pon..u make my day Mr.Rockers...=D

p/s: kerja merepek memang fun bila jiwe tidak tenteram selain mengadu ngan tuhan..tapi kalau nak merepek tolong jangan wat mende yang leh bawak kau pegi neraka ok?






7 comments:

Zulfahmi said...

Huiyo~

Cool cool

AsyieqiN Rkey said...

try jgn tak try..kehkeh

cik sakura said...

sgt cool..hehe..

fizafantagiro said...

fuyooo..kene godek2 nih ^^

Aleen Aiden said...

macam haremm juga..keh3

aamalinaazman said...

kakakakaka
lawak gile
pas ni bole buat

via laptop aku paling hebat!

hehehehe =]

wee..bole terai ni =]

AsyieqiN Rkey said...

cik sakura:haha..xyah beli hp mahal pon bolehhh..hehe

mizfantagiro:sile godek..best2

aleen: hahah..seronok bhai..g terai..kehke

aimie:ye teruskan usaha anda..biar memember tahu betapa hebatnye laptop anda..kehkeh