geng budak slumber

Monday, October 17, 2011

silence

assalamulaikum n peace.=)

liat betol nak blogwalking n update blog...seyes tah nape...=.='

rasanya tak perlu di beritahu bahawasanya aku skang menjadi penganggur terhormat kat umah..okey jangan nak emo...baru 3 ari je pon aku menganggur camnie...gimme a break yaw!...kehkeke..ok gedik...

sebenonye emosi aku terganggu sket lately..pasal aku rasa semak bila orang yang dah blah dari idup aku sebok nak tau pasal aku sedangkan ko sebenarnye bukan peduli sangat pon kat aku kan?so sile pergi meninggal...(bajek kental..kakhkaka...ok tak klaka...=.=')

dapat kat fb...rasa cam best plak....tepek sini la kan?

the truth is aku tak de mende nak tulis...takkan aku nak citer pengalaman jadik bibik kat umah sendiri ye dak?jadah kan?hahahah...

cukup aku katakan...sekali skale aku teringin nak jadik kutu yang mengabehkan beras mak n menambahkan kadar penganggur kat malaysia...hahaha..bagik la can kan?tah napa xde excited nak keje cam lepas stpm dulu..aiseh..=.='

ari tu tak sabar sangat nak abeh blaja...dasar manusia tak bersyukur...cesss..hehe

dah la..merepek tak sudah..=p

p/s: u're frenshit is bullshit...hahah...

No comments: