geng budak slumber

Monday, August 27, 2012

a hug that cure heatbroken

assalamualaikum n peace..=)

nice...hari isnin je lambat....aku lemau tahu lemau bila kene keje ari sabtu....cutinye ahad je...pastu tetibe ehhhhhhhhh..dah isnin..T.T *nangis*

betul ke...a hug can cure heartbroken?

pasal semalam...aku mimpi...mimpi tu agak panjang la jugak..bila terjaga rasa cam taknak bangun...punye best mimpi..kehkhekke....

dalam mimpi tu I was kidnapped by psiko mana tah...with dis guy also...tak penah lak aku kenal mamat nie in real life...and I was scare tahap gaban masa tu..kena culik kan...(mimpi pon nak bajek diva kene culik2 bagai..ptiuhhh,,,hahha)

tah macamana me and that mamat berjaya larikan diri dari penculik yang psiko tu...and dalam keadaan yang sangat amat takut tu...he hug me and tell me everything gonna be fine and he will protect me..take care of me for the rest of his life...

and I was like..eh? (kepelikkan) 'protect and take care of me for the rest of his life?' die nie imaginary boifren aku ke ape nie..kehkehhke

that time when he hug me...I can feel it macam real gila...his strong arm....rasa sangat amat terlindung..and deep down inside..terasa cam satu perasaan yang sangat amat tenang...hmm..how can I explain the feeling...

like....nothing harmful can touch you sebab he is around...

then segala rasa hati rabak dan jiwa kacau yang aku rasa selama nie macam hilang...perkh power kan mimpi tu..mimpi kene peluk je pon..khakhaka...forever alone betoi...

fuh...sampai masa aku menaip nie pun masih terbayang lagi perasaan tu...tehhheee..

mungkin betoi...bila kau terlalu letih berperang dengan perasaan...cuba memotivasikan diri sendiri...hati terlalu letih dan kecewa...

satu pelukkan boleh memberi ketenangan yang amat sangat...

oh...aku bukanlah kecewa sangat sebenarnya..cuma ada masa tu hati letih sket..=)

pape pun punya rasa bersyukur sebab di beri peluang rasa 'pelukan yang menyembuhkan' tu..walaupun dalam mimpi je..hehe..

p/s: usaha-doa-tawakal untuk kemajuan masa depan dan untuk....awak...ya awak...

1 comment:

Kancil 8349 said...

mimpi indah rupanya..

Selamat hari raya