geng budak slumber

Wednesday, August 8, 2012

RUANG

assalamualaikum n peace..=)

dari pagi tadi..lepas settle sket kerja2 wajib...aku menung depan PC...

aah...memang hobi masa lapang aku menung tanpa motif...

then teringatkan hal raya...try cari mood...duk ingat2..agak2 apa yang aku perlukan untuk raya kali nie..since baju kurung tinggal tunggu tailor kol..katenye minggu depan..

baju raya seterusnya aku ingat nak recycle je baju yang ada...banyak yang boleh di oter2 di recycle balik pakai je...bukan artis pon nak baju baru beria...malas bebeno rasanya...

duk on9 usha blogshop..pasai aku nie kalau shopping on9 aku berpada2 sket dari shopping off9..maybe sebab aku selalu takut apa yang nampak dalam pic tak seperti yang di harapkan so aku lebeh hati2..laen cerita kalau benda depan mata..kalau aku berkenan memang tak sampai 5 minit aku dah ada kat kaunter pembayaran...tak fikir panjang..=.='

2 3 ari nie duk mencari ruang..

sambil muhasabah diri sket pasal aku rasa macam ada yang tak kene ngan aku...tapi aku tak pasti apa..tapi ati aku kuat mengatakan...something is wrong about me...inside...

dan ada masa bila kau rasa ruang hidup kau terlalu cliche...boleh rosak iman jugak...owh..istigfar banyak2...

bosan jugak mengatur strategi memenuhi kehendak diri yang dah terlalu lama di pendam...cuba cari jalan...masih sangat2 cuba mencari jalan...perancangan rapi sangat2 diperlukan buat masa ini..dan duit..

jadi bila aku sibuk mengatur strategi...sampai hilang mood nak raya..hilang mood nak so called shopping raya pasal takat nie dah 3 orang member ajak shopping raya aku buat dunno je...

sampai ada yang pelik apa yang tak kene ngan aku...hari tu laju kemaen kata nak shopping raya masa awal2 ramadhan...kan?

sesetengah masa juga..untuk sesuatu perkara aku memang malas gila nak explain kenapa aku buat sesuatu keputusan atau perlakuan itu...malas yang teramat sangat hingga menuntut aku untuk diam terus je...lantak kau lah nak cakap apa...aku dah malasssss....

mungkin aku perlu duduk kat masjid diam2 cari ilham...


p/s: keliru dengan kondisi diri sendiri...

p/s/s: ibadah belum cukup gayanye...

No comments: