geng budak slumber

Tuesday, August 7, 2012

bLur ZoNe...again

assalamualaikum n peace..=)

eh?sudah ramadhan yang ke 18?

lagi 12 hari...

semalam member ajak shopping raya hari sabtu nie...aku cuti masa tu tapi ntah kenapa..langsungggg xde mood nak shopping...ari tu kemaen berkobar2 nak beli dress laaa..jeans laaa....tetibe plak camnie..ape kes tak tau..=.='

memang 2 3 ari nie aku blur semacam...nak update blog semalam dah taip half..pastu biar je dalam draft..xsambung pun...malas...

ape keneee la haiiiii....

tengok....dekat 30 minit aku menung sebelum taip ayat nie.....

sebab aku dah blur sangat aku bukak google..cam bese..google memang hari2 tuka pic kat search engine tu kan...tapi hari ni seronok sket..korang leh maen lumba lari berpagar lak kan....

hah tengok..dah bersedia..siap tunjuk nak tekan apa...tekan laju2..hehe

ok sampai kat pagar nak lompat tekan space bar..wohaaa..tetibe cam excited..




catatan masa terbaek setakat nie..heheh...nak maen semula tekan butang ijau tuh..

heheh..memang xde keje kan?

sumpah aku ngah blur gila nie...

owh!..2 3 ari nie xselera makan time sahur...pun tak paham kenapa...


hehe..ada tips nak selera makan sahur...mandi sebelum makan sahur?

nak try...

ok bai..

p/s: aku baca entry cara didik anak puasa tu untuk mantapkan ilmu..walaupun belom kawen..ehhe



3 comments:

Shafina Nadirah said...

meninggalkan jejak..
dh lama x blog walking kat sni.. hehehe

kemey said...

bagos2 early preparation 4 future =)

aizadalias said...

sy 10.7s je..hehhee ;p