geng budak slumber

Wednesday, August 29, 2012

PERANG 2.0

assalamualaikum

perang 2.0?perang edisi 1 sudah di tulis di ruangan rahsia....hehe...nama pun rahsia...biarlah di sana...ini untuk ruangan yang boleh di baca semua...aku tak mampu sejujur itu buka semua cerita..eh?puitis sangat ayatnyewwww..(sambil buat muncung itik)

berperang dengan rasa sakit semalam memang sangat perit..ntah nape...tahun nie antibodi macam lemah...sakit sudah berapa kali....tak macam tahun2 sebelum nie...sudah tua kah aku....*ehem.. sambil buat gerakan membela tudung*

dasar ceritanya aku nak demam...suara dah mula bunyi husky2 balik..hidung tersumbat....batuk dah macam nenek2...kau tahu macamana nenek2 batuk?ala...yang biasa macam dalam drama...batuk2 tak berenti sampai sakit dada tetibe tutup mulut...ehhh..ada darah...tapi aku xde la sampai berdarah..cuma sampai sakit dada...dan nauzubillah...sakit...='(

tapi atas dasar kononnya punya darah pahlawan lah sangat  dalam diri konon2 kuatkan hati walaupun ayaq mata cek kluaq dalam menahan sakit...moga sakit itu mengampunkan dosa aku...

dan pagi nie...masih pegi kerja seperti biasa...aku memang sangat amat malas amik MC....macam rugi..memang tak suka nak manjakan diri sakit sikit MC...tahan selagi boleh tahan..sikit je nie

hmm...

harus meningkatkan skala kekuatan seiring usia...

sebab dalam hidup...kita takkan boleh selamanya bergantung dengan orang lain...in the end..its all about you..yourself..

memang nasihat dan memotivasikan diri sendiri tu sangatlah susah berbanding buat benda yang sama pada orang laen..

tak apa lahhh..paling tidak...bisa berdiri sendiri dengan teguh dan memberi orang lain bahagia itu sudah cukup menenangkan..

harap juga bisa berbakti pada ayah dan bonda tercinta....biar pelaburan mereka berganda pulangannya..

teruskan berjuang pemilik darah perwira....=)

p/s: U gonna be fine...u gonna be fine