geng budak slumber

Friday, August 24, 2012

should or should not

assalamualaikum n peace...=)

pagi!!!...sumpah mengantok gila....tapi kene keje kan?keje plak banyak kan?padan muka yang pegi berjaga sampai kui 4 lebeh tu sape suh kan?

minggu nie aku rasa aku macam hidup dalam dunia laen je....

dunia yang separuh akal aku susah nak terima...betul atau salah...patut atau tidak...mungkin sesetengah perkara dalam hidup...betul atau salah patut atau tidak tu tak penting kot?mungkin...

pic dari fb teman baik...afzan yuanis..

luka...kalau darah mcaam nie...mungkin kita boleh agak..berapa lama luka tu bakal sembuh...berapa teruk luka tu..then ko boleh decide...apa kau patut buat...dan mungkin ke akan trauma nak guna benda tajam lepas tu?

macam aku cakap..aku macam hidup dalam dunia laen...sampai payah betoi nak decide..this is what I should do or..shouldn't do...

kadang2 rasa benci dengan diri sendiri..apa ada dalam kepala otak aku nie pun aku tak paham...

honestly...nak didik diri sendiri terima sesuatu perkara yang luar biasa dari perangai biasa tu sangat amat payah...kadang2...jadi penakut juga...atau aku masih perlu terlalu banyak masa lagi?

owh..atau aku kena gigih lebih lagi untuk buat diri sendiri percaya dengan apa yang sepatutnya...dunia nie memang penuh dengan keindahan yang sangat la palsu..betul2 takut tertipu...rasa tertipu tu bukan macam coklat cadbury kau tau?

atauuuu...aku sedang mengalami sindrom paraniod sampai terlalu hati2?

atauuu...aku je yang banyak pk...hahha

memang dasar emosi tak stabil..=P

bukan biasa benda camnie aku boleh buat bodoh je?sungguh tak paham..=.='

p/s: tadah eqin taaadahhhhh

2 comments:

Lelaki Ini said...

argghhh..
tak leh tgk darah!

Sheila Nasir said...

adui.. ngeri tgOk darah tu

do follow my blog ya
http://sheilanasir.blogspot.com