geng budak slumber

Monday, October 1, 2012

membebel

assalamualaikum n peace..=)

duk ternganga2 bace blog orang depan PC...sebenarnye keje banyak je...tapi isnin kan....malas...eh?bukan ari2 pun ko malas ke qin?ngee...

duk google2 cara2 nak berenti merokok..memang susah sebenarnya nak suh orang berenti isap rokok...jenis aku memang tak suka nak paksa sebab aku paham je...berenti isap rokok tu satu perkara yang sangat amat susah..dapat pulak dah lebih 10 tahun dengan benda tu je..

memang satu achievement besarrr lah kalau aku berjaya buat manusia yang satu ini berenti isap rokok...

doakan aku..aku sangat eager to support him...ehem...(^.^)

my...my...my....graduation day tinggal lagi seminggu...wahh..sangatlah amat tidak sabar lagi menantikan detik tersebut..dah macam menanti detik di pinang kekasih hati..pui~jiwang...=P

tak sabar nak habiskan minggu nie!

hmm..elok aku buat sedikit checklist kan?

homestay = done!
yuran = kire done lah..sebab dah bagi duet kat ena.thnx enaaa....(^.^)
gambar family = in progress...dah letak dalam bajet...

cuma ada sedikit terkilan..adek2 aku sorang pun takde on that day...T.T

angah kene naek court settle hal eksiden dia..

kakde ada exam..

abang tak leh cuti...

adek kecik pun exam..kene tinggal dia kat umah wan...

sedehhh....T.T

xpe lah..as long mak ngan ayah ada...

and miza ada...I would be glad sangat dah..

itu  je lah kot...

kbai

p/s: tetibe teringat perjanjian "single until grad" buat ngan pina n yana dulu...ahahah..gudjob...masih mengekalkan rekod?





1 comment:

yaya said...

congratulations on ur graduation day, bbe ! and goodluck in stopping him from smoking k :)