geng budak slumber

Monday, October 15, 2012

beberapa perkara...

assalamualaikum n peace.=)

hmmm....

sebenonya dah half taip pasal NATM-1 breakthrough ceremony jumaat hari tu....tapi sebab pic banyak sangat pastu die punye loading..umanghaihhh...hazabbb ko menunggu...dah nak balik baru pic abeh load so aku cancel je terus...dah malas dahh....hahahha....xpe...kang aku try wat entry tu more simple...panjang2 pon kang jenuh nak membace ye dok?

for this few days ada beberapa perkara yang jadi...yang pasti...aku sangat2 bersyukur...alhamdulillah sebab semua urusan yang aku nak settle sume dah settle...segala petunjuk yang aku perlukan dah aku dapat dengan sangat clear..

fuh...minggu lepas memang busy tak hengat....start from konvo sampai le meneman orang ke kenduri sabtu lepas...sambil jejalan bercinta  di tepi pantai teluk cempedak..eheheheh....

my konvo day with my parents and mak yan

eheh..nak baling2 topi gak...with rieda,yan,aini and pina

owh selain itu...betoi la orang cakap....tanpa keberanian mimpi tak akan jadi kenyataan..dan walaupun impian tersebut masih belum betoi2 jadi kenyataan..at least first stage dah berjalan dengan lancar...

dan sangat magis bila hati mati sudah mula mengepam oksigen kembali....=)

dan aku lega dapat buat perkara yang aku hold beberapa bulan dengan seikhlasnya..dan keikhlasan tu betoi2 sampai kat orang yang sepatutnya...kerja paling gila seumur hidup!

dan betoi jugak untuk sesetengah perkara dan sesuatu tempat..kalau kita lakukan dengan seseorang yang sangat bermakna memang akan jadi sangat berbeza feeling die...dia punya kick deep.sampai ke tulang hitam katenye.....kehkehkeh...contoh lepak tepi pantai yang biasa kita lepak...biasa pegi nampak cam buruk..tetibe pegi ngan si leman...ehhh..cantek pulak pantai nie..kehkhekhek..metafora sangat lah kau eqin!

pantai teluk cempedak, kuantan...

dari atas batu aku duduk

dan untuk segala perkara yang terselit di celah2 kebz an aku minggu lepas....

today..I'm proudly say that....

aku sudah sembuh sepenuhnya...dari kecelakaan setahun 8 bulan 2 minggu dan 5 hari yang lalu...

dan sekarang..aku sedang menuju ke masa depan!2014!here I come!

p/s: tetibe 13 dah macam nombor betuah aku pulak...ehehheheh....pape pun minggu nie ialah minggu sengih memanjang...khakhakhakh




No comments: