geng budak slumber

Tuesday, October 2, 2012

MISI WOLVERINE

assalamualaikum n peace..=)


ok...sebelum pape aku sangat harap si wolverine nie tak baca blog aku...kalau tak memang bikin malu...kehekhkeh...

sape wolverine...hmm..cukup kalau aku cakap manusia yang satu ini member kamceng...member pesen boleh di bawak cerita macam2..kenapa wolverine?sebab dia nie selalu cakap..kalau sakit dia boleh elok sendiri..macam wolverine..tak payah makan ubat..cehhh..perasan!

dan memandangkan kitorang bestpreng...haruslah support bestpreng wat pape kan?

dia cakap dia nak try berenti isap rokok...berjaya atau tak tu belakang cerita...jadi misi aku ialah menasihati..mengingatkan..menganjeng..memberi sokongan..hehe..rasa cam semangat gila plak...

so atas persetujuan bersama..memandangkan ini wolverine biasa merokok sekotak sehari..which consume 20 pcs of cigarettes..eh?penjodoh bilangan rokok in englissh pcs ke?haha..ah lantak aku peduli apa...hahaha

ok3..sambung balik..memandangkan satu kotak ada 20 batang rokok...nak berenti tak leh mengejut..bad for his heart and lung..jadi aku bg dia limit...kurang kan ke 15 batang sehari...untuk sebulan nie..bulan depan start 1/11 kurang lagi 5 dannnn..seterusnyaaa....

sampai dia mampu tinggalkan rokok selamanya..aminn..=)

jadi pasal aku selalu bukak blog nie..aku letak kat site bar prestasi dia setiap hari untuk rekod masa depan...

hehe...cemerlang kan beliau semalam?

walaupun orang tau awak tak bace blog orang..orang bangga ngan awak pakcik..keep it up!..hewhew...

maka..kawan2..marilah kita berdoa dan men-support keberjayaan misi ini...

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

p/s: asek lelah 2 3 hari nie...cuaca yang sejuk sangat atau aku yang dah tua?atau aku dah kurang sangat exercise....=.='

UPDATE: Mr. wolverine bukan lagi bestpreng..tapi..boipreng sekarang..

No comments: