geng budak slumber

Saturday, October 27, 2012

SURAT BUAT FUTURE HUSBAND..-REPOST-

assalamulaikum n peace...=)

sebenarnya benda nie aku post tahun lepas..surat cik asyieq untuk bakal suaminye

terjumpa masa aku mengodek blog sendiri..gila syok sendiri...and tetibe rasa nak repost dengan sedikit editing...

dear future husband,

saya mungkin clumsy bile saya nervous
saya mungkin kuat jeles
saya mungkin suke makan comot
saya mungkin pakai baju sesuka hati saya
saya mungkin akan bercakap tak berhenti-henti bile saya excited
saya mungkin akan wat perangai gile tetibe
saya mungkin akan mengade tetibe merajuk xde sebab
saya mungkin mempunyai pelbagai perangai pelik seperti suke tarik bulu kaki awak
saya mungkin suke cakap tak cam yang ade dalam hati saya
saya mungkin termasak tak sedap setiap kali
saya mungkin PMS pastu marah-marah awak sesuke hati saya
saya mungkin suke wat mende yang awak tak jangka
saya mungkin wat muke bila awak makan sotong(benci gile sotong)
saya mungkin jadi super kejam bile jumpe kucing
saya mungkin suke buli awak wat ape yang awak tak suka
saya mungkin kadang2 jadik manusia paling lembik depan awak
saya mungkin sangat kuat perasan

TAPI

saya nak awak tau...
dengan segala keburukan yang saya ade..saya cume wanita biasa yang sayangkan future husband saya sape pon awak..n saya selalu nak jadi super woman awak yang leh tolong awak n ade untuk awak tiap kali awak perlukan saya
saya leh jadik dokter awak bila awak sakit
saya leh jadik mekanik awak bile kereta awak rosak
saya leh jadik tukang jahit awak bila seluar awak koyak
saya leh jadik tukang masak awak bila awak lapar tengah malam
saya leh jadik radio buruk awak nyanyi lullaby time awak nak tido
saya leh jadik apa pon awak nak..saya kan superwoman awak

JANJI
awak tak tipu saya..awak jujur dengan setiap benda yang awak buat...awak sayang saya seadanya saya...sekarang jugak saya bertukar jadi 'superwoman'

dan tentunya...UNTUK AWAK SAHAJA!

aww..suweeet takkk???? *puppyeyes*


p/s: saya tunggu awak..dengan gigih!jangan risau!

No comments: