geng budak slumber

Friday, October 12, 2012

just get back

assalamualaikum n peace..=)

wahhhhhhhhhhhhhhhhh.....amik ko....best gila cuti...kehkhekkehke...hari nie baru masuk keje esok cuti balik...khakhakhakhka....amekkk koo

nak update banyak gila story...ok..xde la banyak gila...tapi banyak la jugak...

so lets take baby steps....yang pasti my convocation wasssss heaveeennn!!!sangat rindu member2 uni and finally dapat jumpa and bergambar sakan!walaupun xsempat nak wat semua benda tapi ok laaaa......

dan my my my..bakal berhijrah lagi..dan jauh sket lagi..and have to be very independent....mak dah risau2...OMG..makkk..sabarr je lah kan die punye risau macam aku tak pernah jauh dari rumah..bila aku cakap..dulu aku kat kedah rilek je boleh berdikari die boleh jawab cakap kat kedah tu laen and tenpat baru nie laen....

maseh perlu settle few things dalam proses penghijrahan kali nie...

yang pasti minggu nie full ngan aktiviti...hari nie je aku keje sebab nak settle kan jadual driver and kerja2 yang terbengkalai akibat bercuti 4 hari...hahhaha.....japanese boss sume dah rindu..eksaited pagi2 nampak aku dah ada kat meja di susuli dengan ucapan congrate..teheee...

ok..just nak wat list aktiviti2 yang bakal di update kemudian...

1. NATM-1 breakthrough ceremony yang aku duk teaser bagai tuh..gedik kan...khekehk
2. pendermaan organ...hahha...aku baru je daftar...
3. 3 days convocation vacation...dari hari ahad aku gerak sampai hari selasa aku balik..
4. rabu aku duk jelajah amik offer letter kat jalan tun razak...ada story sket berkaitan journey tersebut..hehe
5. esok akan ke kuantan ke majlis walimatul urus...nak jejalan sket..itu pon kalau sempat leee...

heee...

dan ada satu lagi urusan masih belum selesai..aku masih mengumpul keberanian nak menyelesaikan perkara tersebut...perlu betul2 pasti baru boleh mula...ini tentang masa depan..mula2 hari tu macam dah pasti sangat...tapi tetibe rasa cam takut pulak..apaaakah?pesen bipolar cenggini memang payahhh lahhh...

juga sedang cuba buat improvement dari segi aset...dengan menambah liabiliti...khekheke....kalau tak menambah labiliti memang payah la nak dapat aset kan?hope xde semuanya berjalan lancar...hehehhe

itu je kot..later aku update one by one ye..

kbai

p/s: sangat tak sabar tunggu hari sabtu....sangat tak sabar!

No comments: