geng budak slumber

Tuesday, October 16, 2012

menuju masa depan

assalamualaikum n peace..=)

sudah mula membilang hari nak tinggalkan opis nie...rasa sangat berat hati...dan sangat risau...alhamdullilah punya tempat mengadu kerisauan....

this is something that I really wanna write...

will you grow old with me? 
(google pic)


"awak reti nangis ke?awak tak macam pompuan yang senang nangis..awak laen lah...tak macam pompuan laen...laen"

tanpa keberanian mimpi takkan jadi kenyataan
tapi kalau berani sangat bahaya juga
untung keberanian aku berbaloi
untung hati kering aku tak rosak lagi..

mungkin
jalan masih panjang
mungkin
halangan masih banyak
mungkin
pelajaran masih berjuta bab

tapi engkau
jalan aku pilih
selepas doa
selepas usaha
dan akhirnya redah dan tawakal saja...

bila hati mati mula mendapat 'supply' oksigen kembali
rasa pelik
satu2 langkah
sudah lama tidak pikul tangungjawab ini
lajunya andrenalin lebih deras dari mana2 pengaliran bendalir pon
dan ia..kerana kamu...

ada masa 
rasanya seperti dalam mimpi
tuhan..
benarkah ini
aku masih perlu pelindunganmu
lindungi aku dari sakit itu lagi
kerana aku lakukan ini lillahi

sejauh langkah yang bakal kita pergi
ini lafaz janji
sekuat hati ingin menjaga kamu
sekuat sabarku menanti kamu
aku akan selalu di sisimu
menjadi 'superwoman' kamu
jatuh dan bangun
susah dan senang
sama2 melangkah ke masa depan
masa depan milik kita

kerana sekali aku mencintai
aku cinta setulus hati



p/s: eh?terjiwang..kehkhkhee




No comments: