geng budak slumber

Thursday, October 25, 2012

kalau dan...

assalamualaikum  n peace..=)


sayangku, aku yakin..kau sebahagianku
sayangku, aku pasti takdir kita bertemu

biarkan semua berlalu
All I know I'll always have you
penganti tempat mengadu
selamanya engkaulah...hanya

Aizat Amdan -Jerrypah-

dah play rasanya lebih dari 10 kali lagu nie dari semalam...hehehheh....*sengihkerang*

kalau...

mak aku cukup pantang bila aku start guna kalau...dia cakap...orang selalu guna kalau nie orang yang selalu regret past and tak bersyukur...okeyyy makkk.....(=.=')

kadang2 dalam hidup nie kita selalu rasa sangat terluka bila kita hilang sesuatu yang kita terlalu ingin...sebab kita rasa benda tu memang dah terbaek sangat dah untuk kita.....dan aku tak nafi...selalu memang rasa muak dengar setiap yang terjadi ada hikmahnya..

sebab kita tak nampak apa yang kita bakal dapat esok...tapi bila kita dah dapat ganti dari apa yang kita hilang...masa tu baru mengaku kan?setiap yang terjadi ada hikmahnya....dan sedar..apa yang kita nakkkk sangat selama hari nie bukan yang terbaek untuk kita pon...

maka aku rasa...kalau yang aku nak guna kali nie...mak pon mesti tak marah...heheh...

kalau tak hujan semalam mana mungkin aku dapat pelangi hari ini(^.^)

owh...BTW..semalam pegi tengok wayang...lama sangat tak tengok wayang...aku ngan mr.wolverine memang suka la jugak Nicholas Cage...biasa cerita yang dia belakon jenis cite best yang boleh layan..

tapi jujur sejujur jujurnya..semalam aku tengok STOLEN...


CITE NIE BOSAN NAK MAMPOS...

dari start sampaiii habesss....tinggal aku adalah sangat bersabar je tengok cite nie...boring..(=.=')

half cite Mr.wolverine dah ajak aku kua...tapi aku kan positif kan..konon jap lagi mesti cite nie jadi best nie...dan hampeeeeeeeeeeeeeeeeh jeeeeeeeeeeeewwwwwww...lagipun kitorang gedik g amik sit tengah2..nak kua pon dah payah...ok..pasnie amik sit tepi...pape hal senang blah...*takenote!*

kesian je kan awak layan sabar tak bertempat saya pakcik....hahha....cite macam tak de motif sangat...

merompak..kene tangkap..klua jail...partner cari..culik anak..mintak tembusan..nak selamatkan anak..merompak lagi...bunuh2..tengok dia membunuh pon xde feel....hampeh..

tah..aku memang rasa cite nie xde motif...agaknye Nicholas Cage dah xde job sangat sampai belakon cite bosan gile camnie...

jenis cerita tahap better beli VCD cetak rompak RM5 dari g wayang...MEMBAZIR...

ok..tu je..

kbai

p/s: hidup nie memang penuh dengan keajaiban sebenarnya....PENUH

No comments: