geng budak slumber

Tuesday, October 23, 2012

CNN JADIAN

assalamulaikum n peace...=)

aku mengantok...(=.=')

esok cuti..minggu nie duk cuti berselang2 sebab nak cuti direct cuti dah abes....so esok cuti..lusa keje...jumaat cuti..sabtu keje..ahad cuti balik..ko mampu....jilaka betoi...nak taknak kena keja gak....walaupun hakikatnya konpem makan gaji buta tak buat apa sabtu tu...tensi toi....(=.=') nak amik halfday admin tinggal aku sorang....jimbek je...

arghhh...nape tah 2 3 ari nie rasa macam tak cukup rehat..bukan buat keje apa sangat pon..ke sebab merepek banyak sangat sampai lewat malam....haihhhh...

owh...lately...aku dapat satu lagi benda tak bape best kat opis yang sangat awesome nie...seriyus cakap..opis aku nie best..tapi bese la..dalam satu tempat best mesti ada punya benda yang cam haremmm je kan...

jenis CNN JADIAN..pesen dapat cerita setengah menet lepas...2 saat lepas tu habessss..satu kampung tau..apakah?

jenis camnie...jangan lah cakap benda peribadi..memang masakla ko lepas tu...

menyampah gila sebenarnya..lama gak simpan menyampah tu..tapi jenis aku memang malas nak port....orang jenis gedik...mulut becok tak bertempat, suka merunggut, suka tagih simpati orang...hurghhhh...kadang2 tengok pun naek meluat...ulser dalam mulut pon nak bagi tau semua orang?

kalau mak aku..dah kena carut dah...sakit mulut je...bi*** tak sakit?...khakhak..aku cukup tak tahan kalau mak aku dah start cakap camtu..dah menyampah amat lah kalau gitu....

tambah lawak...CNN JADIAN kadang2 jenis lupa tengok cermin...tuduh orang laen mulut puaka dan internet bergerak..aku hanya mampu ketawa tutup muka...jenaka apakah ini....(>.<)

dan jenis aku juga...kalau terlalu menyampah..aku prefer elak dari dengar cerita sembang....buat2 pekak...suka respon..tak suka diam je..kang aku buka mulut...jadi gaduh..jadi perang besar...dan jadi KURANG PANDAI terutamanya....aku tak suka tunjuk kekurangan pandaian aku kat public...buat malu je nanti....kalau dia nak tunjuk kurang pandai..aku alukan saja..dan aku..buat pekak jugak...lantak kau lah nak bergaduh ngan sapa pon..pesen kurang motif dalam hidup camnie..kita kira cincai je lah..janji jangan libatkan aku...

dan owh...

aku tengah risau pasal duet....

itu je..kbai

p/s: macam perlukan sandal baru...

No comments: