geng budak slumber

Monday, July 30, 2012

just Monday

assalamualaikum n peace..=)

memandangkan now bulan pose..aku sedang cuba sedaya upaya membersihkan hati dari segala kekejian dunia seperti menyakitkan hati orang, mengumpat orang, menyampah kat orang, menulis yang bukan2 dannn sebagainya...

at least tak mampu nak wat cam tu sepanjang tahun...hormat sket bulan pose ye dak?

walaupun kadang2 hati ngan tangan tu gatalll je nak g provoke orang a.k.a menganjeng manusia yang agak menyampahkan...kehkehke..tengok..busuk hati..haha..ok2..dah2...

xde ape pon nak update...just usual lazy Monday...

dapat kat FB



eh..eh..gatal pulak tangan kiri nie...=.=' gaji belum masuk ye cik tangan kiri...T.T

dah ada yang buat pesiapan raya?kueh raya?baju kapel  raya, duit raya? apa2 pun jangan jadi hantu raya sudahhh...

baju raya aku dah malas nak fikir dah...

kueh raya?mak aku ngan aku pesen gengster..4 ari lagi nak raya baru pulun buat kueh raya...tu pon mahu dapat 4 5 jenis je..yang laen silaaa beliiii....khekehke..

ceh!pose belum sampai suku bulan cite pasal raya plak kan?

pape pon ramadhan kali nie harap boleh berubah BANYAK..asek berubah sikit je kannn...haih haihhh

dan aku harap program aku nak bawak balik bos jepun aku, yoshi san beraya kat umah pakai baju melayu berhasil!..heheh..sian diee..xdapek berjimba time kitorang cuti raya...heheh..

tu je kot..

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DENGAN JAYANYA...=)

P/S: kira bajek...T.T

No comments: