geng budak slumber

Tuesday, July 10, 2012

KENAPA

assalamualaikum n peace..=)

terlintas...

ahad(8/7/12)

sorang manusia yang sangat bermakna.....post di wall muka buku aku...tentang komen pada hari jadi aku..tahun lepas...tepat jam 00:20

atas dasar sangat2 ingin tahu.....aku browse post lama2..gigih tengok satu2..dan berjaya jumpa komen yang dimaksudkan!*senyum*

sepanjang pencarian..banyak wall post antara aku dan dia aku baca...sambil senyum..dan keliru..keliru dengan hati sendiri..keliru dengan perasaan sendiri..keliru dengan kewarasan sendiri..apa yang aku cari?apa yang aku mahu...apa luka lama masih belum sembuh atau aku sudah terlalu takut?

atau mungkin aku sudah terlalu selesa sendiri...

kenapa..dari segala kegembiraan sepanjang masa 'itu' ...aku masih tidak mampu paku nama kamu..kenapa...

betapa kamu mampu terima apa adanya aku..dan setiap perbuatan kamu aku dapat rasa keikhlasannya...


sejak bila aku jadi begini aku masih tidak mampu cari jawapan...

cukup kamu tahu...

kamu peneman bahagia dan duka yang hebat...

tiada lagi yang mampu memahami aku sebanyak kamu memahami aku....walau orang paling aku cinta satu masa dulu...


satu hari nanti..apa pun status kita.....

aku akan pastikan komen 21 APRIL 2011 jam 00:20 itu jadi kenyataan....

kamu tahu aku gila...dan aku akan sentiasa meneruskan kegilaan itu!


p/s: terima kaseh untuk dari hari pertama aku kenal kamu...hingga kehari ini...maaf untuk semua yang kurang dari aku......

No comments: