geng budak slumber

Thursday, July 26, 2012

just something

assalamualaikum n peace..=)

kat ofis..tengah menung..tak tau kenapa aku menung...memang jenis suka wat benda tak de motif kot?hehehe..=D

dah lima hari pose eh?

so maknanya ada lagi 25/24 hari lagi dalam bulan ramadhan nie...

awal2 pose aku dah di uji ngan sakit tekak yang amat teruk...sampai suara tak keluar...akibat tamak sangat minum ais..salah sendiri la kan...sebelum tu pon aku dah batuk dekat 2 minggu tak elok2...duk pelik pasal apa batuk aku tak elok2..aku bukan smoke..ubat rasa dah nak abis sebotol pon aku telan..ubat sakit tekak..dequadin...abes dah pon semalam..

hari nie suara dah ok sket...tapi ada lagi la bunyi husky2 bak kata noda san....cuma batuk plak macam makin teruk....boleh balik keje semalam aku batuk sampai meleleh air mata..=.='

sampai sakit2 dada..memang tak leh di tahan2 dah..serupa nenek sakit tua pun ada...haihhh...

dugaan bulan pose agaknya...xde ape lah cuma pelik..aku tak pernah batuk teruk camnie...kalau batuk pon light2..2 3 ari elok la..xmakan ubat pun...

ini siap makan ubat apa...dah nak masuk 3 minggu tak elok2 lagi..sudah tuakah aku?kehkehek

owh!kerajaan dapat bonus half month eh?wahhhh..untungggglahhh...orang keje swasta gak yang nganga...bolehlah engko kawen cepat gini kann..kahkahka...*tetibe*

biasa kalau bulan pose nak ke raya nie cepatt je masa berlalu...so bulan 7 dan bulan 8 nie bakal di lalui dengan lajunya...

kira 5 bulan je nak abeskan tahun 2012..dan aku tak tahu kenapa aku duk kira berapa lama nak abeskan tahun nie..sukakah aku menjadi tua?kehehke..oh dem!

itu jelah kot nak tulis...

bye!

p/s: kadang2 atas sebab sakit hati kita suka nak buktikan kita boleh jadi lagi bagus dari dia...tapi untuk aku...aku tak perlu buktikan apa2 pada sesapa...

No comments: