geng budak slumber

Tuesday, July 17, 2012

MemoRy

assalamaualaikum n peace..=)

'Drop everything now..
Meet in the pouring rain
kiss me on the side walk
take away the pain
'cause I see spark fly whenever you smile

My mind forget to remind me
you're bad idea
you touch me once and it really something
you find I'm even better than you imagine I would be
I'm on my guard for the rest of the world
but with you I know it's no good
and I could wait patiently but I really wish I would'

SPARKS FLY -TAYLOR SWIFT-

hee...dah kenapa pulak asek letak lirik lagu dalam entry kan..teheheh...

amik mood...

semalam adek aku kakde wat kek cokelat...with his BF..aah..mak ayah aku memang sporting...lagi pulak adek aku tu bukan budak2 lagi pun......tengok diorang duk wat kek berdua..teringat kekasih lama zaman baru abes SPM dulu...nostalgia2...

idup nie memang interesting..

masa tu..we both are so innocent...dream about living together...growing old tanpa pernah terfikir pun apa akan jadi masa depan...atau kemungkinan keadaan akan berubah..

we used to dance in the kitchen together..wash dishes..bake chocolate cake..even my very first cake I bake was for his 18th  birthday...=)

(btw..we dance in my kitchen..at my house...with my family of course..)

kadang2 bila ingat betapa innocent aku masa tu boleh senyum sorang2...saat otak tak perlu banyak fikir...sometime I wish never grow up..tapi itu takkan mungkin kan?

how time also fly...

dia sudah punya jalan sendiri..aku sudah punya jalan sendiri...penah jugak try contact dia...since kitorang dah lama berdamai...putus pun xde kata cara hampeh sangat...walaupun satu masa dulu aku rasa dia bagi alasan bodoh nak putus ngan aku...past is past kan?

n guess what..he is not like he used to be back then...dah tak sama lagi macam dulu..well people change..=)
I accept that..I do change to...a lot..he told me that..

berpisah..

memang aku tak nafi...ko akan marah...rasa tak adil...hurt so damn bad sampai satu tahap ko letih...and enough is enough...

dalam dunia nie...xde apa pun kekal kan...semuanya sementara..even kau sendiri bakal mati...dan tinggalkan semua orang yang sayang kau..

cuma kita perlu kekuatan untuk terima setiap sesuatu yang bakal kita hilang...

dan ada masa...kekuatan itu datang dari keletihan yang teramat sangat untuk mengeluh..apatah lagi meratap...

teruskan jalan..dan jalan..dan terus lagiii....

p/s: tercuri satu gambar...heee....I see sparks fly whenever you smile..=)






No comments: