geng budak slumber

Saturday, July 7, 2012

Saturday Blues

assalamualaikum n peace..=)

kene keje ari sabtu lagi.....

sebenarnye ada taip entry pagi nie...bila dah sampai half..potonggggggggggggg...rasa cam ulasan sendiri belum cukup kukuh untuk di publish..so biar je la kat dalam draft...ntah bila aku nak publish ntahhhh...

sebenarnya xsabar tunggu esok....cepat laaa ahadddddddddddd!!!!

pemangkin rajin pegi kerja dah balik ke HQ office...haihhh.....camne nak rajin lagi nie kalau pemangkin dah xde nie..huahuahuhaua..gatal!

menghitung hari menuju ke bulan ramadhan sekaligus syawal...wahh..tahun nie kene bagi duet raya..tetibe terasa tua..OMG!

perempuan..biasa sangat kalau belum puasa lagi baju raya dah dalam wishlist!.kehkehkek...

dan tema tahun nie....jatuh kepadaaaaaaaaaaaa...

warna pink n biru!

colour blocking trend tengah IN kan!huehuehheu..naseb la adek2 laki aku kalau aku jumpa samping wane pink nanti!khekhekeke...

haihhhhhhhhhh...

awat tak sabar sangat2 nak tunggu esok nie.............

p/s: sebenarnya lagi selesa pakai spek dari pakai lens...ada yang mampu tahan hodoh saya kah?




1 comment: