geng budak slumber

Monday, July 9, 2012

Mini Reunion..Teaser...

assalamualaikum n peace..=)

khakhaka..teaser la sangat..padahal lupa bawak pendrive pic suma dalam tu....pui~...

sebenarnye program nie dah di rancang dari bulan lepas..tapi asek cancel sebab masing2 busy nak mati....pesen kerja tak reti cuti...mintak cuti tak dapat2..tapi tu bukan aku..tu yana....kehkehekh...

takdak wat apa pun cuma berjalan cuci mata kat KLCC...seksa nya tuhan ja tau....ada SALE ok....engko tahu apa itu SALE?yaaa....bila mana yang mahal nak mati jadi OMG murahnyaaaa.....untung je aku ada si pina tarik tangan aku setiap kali aku cuba nak pura2 termasuk dan terbeli...kahkahkhakhka..ampeh!

tapi memang tak aci sebab lepas aku balik..si pina pegi beli wallet....xaciiiiiiiii!!!..tunggu..aku tau ko pegi teman aku shopping raya!

oh!kata nak teaser tadi kan?teaser2 gambar gitu kan....terpanjang plak taip muqodimahhh....motipp sangattt

amik kat FB pina...
konon2 candid padahal memang posing!khakahka

tahukah anda kedai buku itu syurga buat kita ? heheh..

kat kinokuya...buku banyak gila...memang terasa nak berkampung ja kat situ..tapi sebab cuti ahad tu je laaa..xleh nak tido mana2 isnin dah keje..lagi pulak pegi bukan drive sendiri tambah kene balik naek bas..bas last pukui 6..lupaaakaaannnnn.....

me and yana..=)

pesen xleh jumpa benda comel suma nak eksaited kan?

bergambar cuma....belinye tak pun..khakahkahk....redho ja la akak kedai candy tu tengok kitorang mengeletis ngan candy dia...kehkehek...kat famos amos!

hehehe..pas balik lunch kang la nak tepek banyak2 pun..

kata teaser kan?

puiiii!!!

teaser la sangat!!!

p/s: another master plan is coming up!


No comments: