geng budak slumber

Thursday, November 15, 2012

FAREWELL DAN AWAL MUHARAM

assalamualaikum n peace..=)


wawahhh..lame tak update blog..sumpah..aku tak busy sangat pon...nak sangat update..tapiii malangggnyaaa...keyboard pc kat opis wat hal...takleh space bar..jadah nak taip ape kalau spacebar tak boleh..ko mampu bace perkataan xde space?tehehh...

dan maka dengan ini....tamatlah sudah tugas aku kat SNUIJV karak opis.....semalam saje aku orang duk belanja makan..farewell lunch and dinner..heheheh...

seyes...aku sayangggg nak tinggal opis tu....tapi demi masa depan yang lebeh cerah...aku harus...cececece..ayat nak novel je kan..tehehhe...

owh BTW..I ada instag now...awww..terasa retis sangat nak instag bagai khennn...kehkehkhekhkeh....dan kerana kegilaan aku duk instag..kengkadang terlupa ada blog..khehekkhe....terajang nak terajang?heheheh...

dan sebab aku pemalas maka haruslah memukalkan entry..khekhekhe...

tadi aku baking..kek cokelat...tapi jahanammm,....ok la boleh makan tapiii nyee tak gebu..engko redhoo je la bawak pergi mencari restu ngan kek xbape jadi ko tu kannn....redhoo je lahhh....

haihhh..nak letak pic tapi banyak songey plak blutot hp nehhhh....

hadap je la korang ye update xde pic.

pape pon..aku adalah sangat neves.sebab isnin nie aku dah kena daftar masuk  tempat baru...dan....dengan langkah aku ke sana...bawak janji...bawak azam..perkh..perkhhh...

yang pasti..satu ari nanti aku akan ke tempat yang sepatutnya...aku akan pastikan benda tu...

hmm..apa lagi nak cerita...

owh..alhamdulillah...so far life is getting better..walaupun ada satu dua benda yang aku tak berkenan...but I can cope with that...

doakan aku ok kat tempat baru...

p/s: azam tahun baru?saya nak kawen ngan awak..ye awak..serigala saya

1 comment:

Anonymous said...

sekian lame tggu akhrnye ko update jgk..msti xsbr nk hadap keja bru kn? bestnye dpt keja yg mcabar..