geng budak slumber

Wednesday, November 21, 2012

Retaining stuff

Assalamualaikum n peace...

Baru sampai...opis xbukak lagi...aku dah berpeluh macam kilang peluh...perumpamaan apakah ini..kehkehkeh...

*tegukmiloais*

Duduk seko2 kat food court nie memang elok sangat blogging...nampak cam busy gila ye dak..padahal tengah cakap sorang2 kat blog sendiri...

Owh..aku nak tulis pasal apa tadi?ok..retaining stuff...atau mengekalkan perkara2..kahkahkah..da rupe direct transalation...sebelum aku datang ke kotaraya kejam ini...*ayatnovel* i have stuff...things...precious one...which also consume people that i love..semua...dan tangungjawab aku ialah mengekalkan semua yang diorang dapat dari aku sama macam dulu..i've promise that i never change...

Fine...lets be spesific...retaining a relatinship..which 1 of my responsibility..not only bcoz its a responsibility..its also becoz...i love...him..=)

In order to do that...aku tak jadikan sibuk...penat...atau apa saja untuk aku tidak bercakap dengan dia...i wanna talk to him all day..so that..aku rasa dia dekat...and around walaupun dia agak jauh...

Jarak...sepatutnya langsung tak memisahkan hati..ecewah....kemaen kau kan...kengkonon di lamun cinta..kahakahaah..rasa nak lempang diri sendiri je..hahaha..

Ok3...the main key here is..talk...skang kan teknologi macam2 kot...wassap?viber?video call?

Yang penting nya satu...kau nak atau x..kalau.nak usaha..

Kan sonok...share apa kita makan pagi2?hantar pic ngan caption...'makaroni banyak togey..xsedap' semata2 nak gtau yang kita ingat dia tak suka togey..heheh...

Geli?hahaha...fineeee...

Dem..sakit perut lak...

Kbai..

P/s: still trying to cope with the envi..

No comments: