geng budak slumber

Friday, November 23, 2012

Priceless property

Assalamualaikum n peace...

Perkh..satu minggu yang gigih untuk bangun pagi yang hebat...kui 5 pagi ok..5 pagi...tetibe rase cam nak reward diri sendiri..boleh bilang ngan jari bila masa aku bangun pagi kui 5...tido kui 5 ada...

Today is 100 days anniversary for Rhb bank!yeyyy...yey la sangat kau baru keje 4 ari..hahahah....

Hmmm..trust....satu harta paling berharga...takkan pernah mudah untuk kita dapat kepercayaan orang..terutamanya the one that u care so damn much...

Aku..pernah hilang kepercayaan..nak gain balik memang azab...dan satu jenis aku..i wont promise..bukan sebab aku xnak buat benda tu..sebab promise kau buat verbaly...sape2 boleh berjanji....

Apa pun keadaan..aku cuba sedayanya...show..and act like someone that u..or anyone can trust...i'm doing everything tanpa di paksa...

I stick to what i want..what try to do..what i try to prove...

P/s:gonna stay alone for a while...pakngah makngah g vacation...

No comments: