geng budak slumber

Monday, November 26, 2012

Fighting

Assalamualaikum n peace...

Arghhhh....mengantok....rase macam 1st time merasa cuti yang gila heaven...sebab hari2 kau kena buat apa yang kau tak suka...

Aku harap sabtu ahad nie aku xde roadshow ke..ape2 menatang keje tambahan yang aku kena buat...sebab minggu nie aku nak balik..camne2 pun aku nak balik....

I miss home already...n my wolf..and everything....esok ada course kat bangi..so xpayah masuk branch...sekali dapat lepaskan diri mengadap muke bos memang best...aku kena menghadap dia hari2 ok....

Hari2 kena bagitau...apa aku dapat satu hari tu..gila benci...fine...mungkin ini yang aku kena hadap selepas berbahagia dari aku praktikal....sila jangan mengada nak merungut...

Dan kabonye aku kena g course lagi...bulan depan...2 minggu bhai...hahah..gila vavi heaven tak hadap muke bos 2 minggu..gila best..dan yang tak best...aku xleh balik lah.. Itu je..xpe...lepas 2 minggu harus aku berterbangan balik...hahahahah....

Hmm..aku cuma harap..aku dapat keje laen secepat yang mungkin....

P/s: still like u sound in the morning

No comments: