geng budak slumber

Thursday, November 22, 2012

The name and the fact

Assalamualaikum n peace...

I'm here again...da jadi 1st one yang sampai opis 4 hari..gila vaveng awal...opis bukak pon belom..nak menangis mendengar hakikat ini..yaaa..sila3....

2 days back...aku post some pic...me and miza...at the branch...so jadi la seperti pengumuman xlangsung yang aku now keje kat bank...hah...dengar fresh grad keje bank...maka tangapan rakan2 dan taulan aku bergaji besar dan hebat....tanggapan...x nafi...keje kat bank...benefit memang banyak...tapi aku nie contract je...

Carry things such 'waahhh..dasat la ko skang...keje bankkk' sebenarnya tuhan je tau rasenye..aku bukan mengeluh..tapi bila kita buat apa yang kita xsuka...nak tunggu 8 jam berlalu tu macam sembelit..kahakahsahksh...ok..prumpaan xleh bla...

Untung aje...when u have someone to hear your whine...and even cheer u up when u are so down...letih mengadap bos hari2...kena jawab..apa aku nak wat esok..apa aku dapat hari nie...apa yang aku wat all day...memang rasa uneasy bila kau di inspect dari ko masuk sampai kau balik...

I wanna go home so bad..i wanna quit sometime..tapi..bak kata branch manager aku..u have to focus and believe...

Time kaseh my wolf for last nite late night chat..

Tuhan..mudahkan urusan aku hari nie

P/s: xpernah rasa seminggu panjang macam nie

No comments: