geng budak slumber

Monday, November 5, 2012

monday..monday..yenadey

assalamualaikum n peace..=)

hah..tak payah nak buat muka ketat sangat lah..aku tau lah ari nie senin kan..kau malas keje kan..kau nak cuti lagi kan...sobs~aku puuuuunnn....T.T

arghh..sebenarnya aku taktau nak update benda..dah taip half tadik pastu rasa macam potonggggg...tetibe taip half cam rasa blur je nak sambung apa..apaaakahhhh...

then try la godek draft...kot ada post lama yang aku tak publish leh recycle..khekheke..pesen pemalas....then baru aku pasan..dalam draft aku ada 3 keping entry yang tak di publish dengan tajuk..KAWEN..ok..sila gelakkan diri sendiri skang...betapa aku mencoobaaaa sedayanya nak tulis pasal tu pastu sedehh je..half way sume aku taip...motippp sangat kan kau...

try baca dan nak sambung pon cam teragak2....apakkahhh kau eqinnn...(=.=')

2 ari entry tu aku tulis dalam keadaan sangat menyampah dengan soalan.."engkau bila lagi" dan..."bila lagi nie nak kawen nie" *dang*

oi..sape tak bosan oi kena tanya soalan cam tu setiap kali balik kampung mak...ketika hari raya..mahupun ketika menghadiri majlis kawen member2..engko ingat aku kaunter pertanyaan ke?zzzzzzzzzzzzz

dapat plak bayang calon laki kau pun kau tak nampak masa tu...ehem..masa tu lah...*tutupmuka*

dan kebetulan g umah sepupu ari tu nampak buku nie....

google image..

owh..sepupu sebaya nie pon mengalami situasi di mana sangat selalu di tanya soalan cepuemasperakgangsa nie...aku tengok dia rilek..ingat tak pk..diam2 engko beli buku nie ye ayong..khakhakha...

jadi rasanya.haruslah aku baca dulu buku sebelum nak kena jawab lagi soalan tersebut..laju je mintak pinjam dengan muka paling tak malu abad ini...kehkehke....well bila aku pemalu kan?

payah2..kalau ada yang tanya lagi...kita jawab je cenggini..

orang: bila nak kawen nie?
engko: selepas saya habes belajar tentang kembara cinta macam hilal asyraf..

kahkahkhka....mau ada yang tendang muka aku kalau aku cakap camnie ye dak?

yenadey punya eqin..kehkehke...

p/s: kita usaha sama2 ye pakcik? (^.^)

3 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Kenapa ramai yg muka ketat bila tiba hari Isnin..? dan......Bila nak kawin!? hahahahahaha..soalan cepu mas!

Anonymous said...

nnt review bku ni ek..kalo best i nk bce sblm kwen..i kn da nk kwen..jd bc cpt2 n wt review sblm i kwen ye..

AsyieqiN Rkey said...

abg abil: sebab baru naek cuti..malas nak keje..hehhe...bila nak kawen?kehkehke...2 tahun lagi maybe

ena: macam bosan sket...tapi tah..belum abes baca