geng budak slumber

Tuesday, November 20, 2012

The 1st day story

Assalamualaikum n peace again...

Soo...aku dah terbaring atas katil now..nak kata letih sangat keje..tak la sangat...letih pk dah nie..

Masuk je keje pagi tadi...ada morning briefing..bos kenalkan aku pada collegues...and aku pun introduce la diri sket2..

Meja xde lagi since they don't expect aku duduk kat opis 24/7...aku kena out looking for client...24/7 soo aku kena la share meja ngan senior..sila redho..ko bukan kat snui jv where the big counter and desk is your solely..huhhh...

Yang pasti..on the 1st day..bos dah bagi target yang perlu di capai...rasa nak pengsan...dan lagi..esok morning briefing...aku kena wat product briefing..

Doa je lah everything run smoothly...sebab aku rasa nak pengsan sangat dah nie...@.@

Pape pun..esok kena bangun 5 pagi lagi..lets have a beauty sleep..

Bye..

Love u..

Eh?

P/s:rimas gak bila abeh sume nak risau bout my 1st day...haihh..

No comments: