geng budak slumber

Tuesday, November 6, 2012

mimpi hari esok

assalamualaikum n peace..=)

masih membilang hari...dan dugaan sket2 dah mari...tadah je lah...hidup nie mana ada benda yang senangkan..kalau tak susah sampai bila2 pon takkan jadi kuat dan berdikari kan?

malam tadi macam ada mimpi..masih cuba ingat mimpi apa...rasa macam perlu figure out mimpi apakah..hmmm

some says...

past is a lesson...tomorrow is mystery and today is a gift...

yaaa rite...damnnn rite...

past is lesson untuk ajar apa yang kau patut belajar

tomorrow is mystery untuk kau terlalu harap kepada kesempurnaan dan terlalu risau tentang sesuatu..

today is a gift untuk kau hargai dan syukuri sebanyak2nya...

aku masih bersyukur..dan juga risau...

ahhhh...bulan risau mungkin November...tak suka camnie tapi ntah....perempuan mungkin...memang spesis banyak fikir?

atau aku je camtu?

hari esok...

rasanya saban malam aku cuba meyakinkan betapa aku takkan berubah bila di tempat baru...kenal orang baru...hidup di suasana baru...dan aku macam powerless...sebab tentang esok memang terlalu misteri...takut berjanji ada masa..tapi hati aku memang ingin yang itu..dan ingin begitu..

banyak perkara jadi di luar jangkaan aku...dan untuk sesetengah perkara..aku adalah sangat bersyukur...sangat amat bersyukur...

rasa banyak sangat nikmat dan rahmat tuhan bagi kat aku..ada masa rasa macam tak layak plak...walaupun takut nikmat hari ini di rentap serta merta...macam pernah yang jadi dulu...hmm..janganlah hendaknya..

sekuat mana pon aku...ada masa mampu rebah juga..dan letih..dan sakit...

tuhan...tetapkan hati aku...

kuatkan semangat aku...

p/s: ada masa tuhan pisahkan kita demi menjaga kita dari laknatnya...supaya sampai masa nanti...kita akan terus bersama selamanya...saling menjaga...


No comments: