geng budak slumber

Friday, June 24, 2011

Tah Ape tAh

assalamualaikum kwn2..=)

sume orang da balik..ari nie jumaat so rehat awal...xde sape kacau aku hapdate blog..gagaagga..=P
fikir macam2 nak update ape..nak crite ape...nak bebel ape...kosong...boring...bosan..amik hp...text ena...text rockers...si ena reply...rockers wat bodoh..ciss...menguji aku ke ape?

dari tadi duk bace banyak kali komen2 status sendiri kat fb..duk mendalami si rockers nie punye komen (perlu ke aq wat cmnie?=.='hahaha)..okeh sape rockers?ehem...tak reti n ak criter..yang pasti ini makhluk suda ganggu sistem kewarasan aku...ciss

dari msg ngan ena..dapat criter faker yang aku duk bahasakan ari tu...terbaek dari ladang..rupenye faker tersebut memang superbitch!...selama die berkawan ngan kitorang memang keje die hasut orang lain n fitnah kengkawan jep..dem loser!..memang ubat terbaek ialah pulaukan faker nie...egt dah dapat balasan tuhan insaf..rupanya meningkat tahap superbicth die...xpaham2..korang gitau aku..ape yang orang jenis suke nak buruk2 kan orang...pura2 innocent..mengumpat member xde sebab...dengki ngan kebahagiaan orang lain nie nak dalam hidup die sampai sanggup berperangai begitu...sumpah aku tak paham..

adeh..lapo..tapi nak makan jap2 lagi je la...nak wat ape pon tataw...sumpah bosan..korang bace pon bosan dak?haihhhhhhhhh...

xpe...ari nie aku nak wat keje menunggu ag...urgh!!..idea!!!come on!!

p/s: apsal tetibe aq jadik stalker xmemasal tataw..=.=

No comments: