geng budak slumber

Tuesday, June 28, 2011

Raja MusAng?

assalamualaikum kwn2..=)

urgh...letih mate aku g tepek secekalnye kat blog brader leplep..dari semalam aku duk mengodek blog beliau..seyes sempoi..lebih kurang cam zackzukhairi tapi master sket lagik..>.< tataw lah aku puji lebeh nie sebab memang beliau sempoi atau nama beliau yang sama cam ex bf aku..hahaha..agak pathetic di situ..hakhakhak..

hee..tu intro..juz nak share jep...sebab blog beliau telah membuatkan diriku yang loser nie tetibe dapat mood supersempoi walaupon terfaktab dalam cinta 5 bulan lepas..hahaha....dah terpengaruh beno dah aku ngan mereka2 nie....>.<

melampau dah intro aku neh...tade..aku nak citer nie mende laen...ari2 aku balik keje naek bas....yeah..aku memang suka naek bas..(alasan lesen xsettle2 lagik>.<)
so sepanjang jalan aku akan nampak ramai duk sebok jual durian....kat tempat aku nie kalau dah nak mula musim durian memang meriah cenggini la..manyak je ko leh nampak cina2 duk jual durian tepi jalan...kenape cina?sebab kebanyakkan kebun durian kat sini dah jadik hak milik diorang...tah ape hal jangan tanye aku..hehehe...then yang wat aku ber monolog sengsorang bila aku duk tengok diorang letak sepanduk la..kotak la...nak promo durian diorang berbunyi.."musang king" harga bla2..murah bagai lah...then aku duk garu kepala...erk...mane g D24 yang peymes dulu...ape jenis durian lak musang king nie...bila lak musang ade salasilah keturunan ngan buah lak?aku monolog dalam hati...kang cakap sorang2 orang kata aku gila lak..nak lak pompuan comel cam aku kan..hahah

then aku pon gigih la men-google sebab xnak batak sangat kalau tetibe orang duk tanye aku menatangnye durian musang king...malu la aku bhai..hahahha...kene la jadik awek up-to-date ngan situasi semasa..baru amerika ye dak?hahahha...

pic di cilok dari sini 

dapat le sket info..wahh..terasa cam..baru nampak dunia pon ade aku neh..hkahaka...>.<
padahal mende tu ade je besepah depan mata..erk..tetibe cam kecur air liur..aku da lame xmakan durian neh....ade gak batal pose aku nie kang..hahahha

cilok di tempat yang sama

xnampk korang klik le bagi beso sket..oh..baru le ku tahu musang king nie nama islamnya durian kunyit..hahaha...siap asal usul tu ha..ehhehe...terbaek di situ...khabo nye jgak durian nie rase nye lebih sedap dari D24..n haruslah durian nie harger nye lebih mahal an...tu info kat atas tu ade bawok2 la bace yek..xkan tu pon aku nak hajau kan..hehe

pape pon...mencarik info pasal ini musang king telah mengurangkan pahala puasa aku...ciss...memang wajiblah aku kecur air liur...bukan maen kuningggg die punye isi...nampak juicy gile kot..(drooling) astagfirullah...hahahha..batal gak pose aku nie kang.....hahahha

ade can balik nie aku wat muke innocent mintak ayah aku belikan..ehheheh....upah orang pose..boleh?gagaga...konpem adik aku kakde bengkak je ngan aku kan...pastuh kate..."yelah anak ayah~~"..hahaha..jeles letew..ape xkan ko je kot nak sapu suma kaseh sayang ayah kannnnnn kakde kan...hahahha...

udah2 le tu citer pasal durian neh..kang memang batal jugak pose aku nie kang..haha..tapi!sebelum aku mengakhiri entry kali ini..moh le kite menghayati keindahan rupe musang king a.k.a durian kunyit neh


slurpppp...adeh..drooling....>.<

wajib aku gedik mintak kat ayah aku balik neh..no excuse!atau aku merajuk membawa diri lari keliling umah..haaaahahahah

p/s: ehhehe...aku memang hantu durian..sape tak suke durian sile tuka kerakyatan anda..hahahha..sentap x?hahahha.=p

No comments: