geng budak slumber

Wednesday, June 22, 2011

dEar FAkeR TERSAYANG!

assalamualaikum kwn2...@.@

okeh..tarik napas panjang2.............................................................lepasssssssssssss.....

AMARAN: entry ini akan penuh dengan sarcasm dan unsur sentap menyentap..sebab aku dah tak mampu diam lagi...maaf..maaf..maaf...

pagi nan indah lagi penuh barokah..(sile wat muke usatazah ye) ini..mari lah kita tarbiah sorang faker ye!...okeh..sampai opis cam bese bukak fb..blog..paper sebagai pembuka selera nak mulakan hari dengan jayanya..lalu ada sorang kawan baek aku tag satu entry kat blog die!superb bro!superb!hang dah xleh tahan la tu kan...aku tau..nak tau citer leh bace neh

aku tarik nafas dalam2..aku renung..memang minah itu MELAMPAU SUDA ....tulisan besar ye...aku serius neh!semalam lagik dah..aku tengok scene dia up status nak marah member aku yang penah rapat ngan die..tapi satu je aku nak tanye ini cik FAKER...lupakah anda masa kejadian MEMALUKAN kat fb dulu..sapa yang tolong ko?sape yang cuba menyelamatkan MARUAH ko???sape?ko mengantoikan diri lagik ade...harharharhar..lupe dah eh?...oh cepatnya ko lupa ye....sucikah hati ko cam tu?

again..aku nak tanya my dearest sweet FAKER mase ko mintak mahap kat aku ari tu ko just nak mintak simpati aku ke sebab ko xde member dah ke...sebab ko betoi2 insaf?...sebab ko insaf? PAKOF! 

oh no..aku termencarut pulak kan..aku tak kate aku baek..suci murni...tak pernah wat salah..yang maksum nabi je bhai...tapi seteruk-teruk orang-orang yang pernah baek ngan ko...KAMI x laga-laga kan kawan2 sampai gaduh n curiga satu sama lain...kami tak jaja cerita laju-laju kat orang lain betapa innocentnye kami neh n betapa jahatnye ko..kami tak pinjam barang orang wat harta..opss!!!...oh!..comelnye perangai ko kan?kan?kalau cerita pasal ko berlegar pon tau sebab ape?sebab mulut sendiri yang suke kantoikan diri sendiri n ke-SUCI-an hati ko berkawan ngan orang pastuh wat taek!bravo for you!

pic by google..edit by me!..muahahhah..

jangan salahkan orang kalau idup ko penuh PENIPUAN yang ko wat sendiri...jangan nak kate kitorang tak kenang budi la...sebab aku nak gitau ko..ko tak pernah tolong kitorang pape pon..tolong menyusahkan lagik ade...ce ko ingat betoi2 ape kebaikan yang ko penah wat kat aku?yang aku ingat..KEBAIKAN terbaek penah ko wat hanyalah menjaja cerita aku kat orang yang tak sepatutnya,mengumpat belakang aku cam aku nie hina gila ko suci nak mati,fitnah aku sampai aku bergaduh ngan ex bf ko...JANGAN SALAHKAN ORANG BICTHING NGAN KO KALAU PERANGAI KO PON CAM BICTH!

kalau sungguh ko dah insaf..perlu ke ko nak maki malukan orang?ko nak kate orang lain start dulu..penah ko renung tak?nape diorang wat cam tu kalau ko tak wat pasal ngan diorang?berubah biar iklas..berubah biar datang dari hati..bukan sebab nak sorok ke-hampeh-an perangai ko..betoi2 menyesalkah ko?jangan ingat kitorang tataw segala penipuan yang ko wat selame nie..cerita ko dari ko sekolah kitorang tau..tapi ade tak kitorang nak malukan ko publish kat fb?ada tak kitorang tepek ko depan muke sume cerita2 ko?kitorang diam sebab best woh tengok sandiwara ko!!memang ko leh dapat award pelakon wanita terbaek abad ini...

rasenye dah cukup lancang aku menaip di sini...ko ingat aku suka wat camnie?
rasa cam orang takde education bhai!..tapi...tindakan camnie memang seswai untuk faker cam ko...kalau dah insaf...show how sincere u are..bukan g bitching bhai...sebab tu..pape pon nak wat biar lah iklas kerana allah..fikir2kan lah..aku tak kate aku perfect..tapi aku tak pernah menyusahkahkan hidup orang...tak tipu orang..kesian toi ko neh...fullstop!

p/s: nak belakon g masuk anak wayang ke...pilih kasih ke..aku konpem ko juara!





No comments: