geng budak slumber

Monday, June 27, 2011

biLA keciK seBok NaK jadik SuPerHero

assalamualaikum kwn2..=)

tade keje..bosan...tade keje...bosan lagi...ade unsur kelaparan kerana puasa ari nie...sabar2..sket lagik..>.<

kunun2 tadik punye excited dapat keje dari akak opis a.k.a kak jijah...mintak tolong laminate profile pekerja ngan mende ape tah..yang aku nampak 5 s gitu lah..

so kene la tunggu mesin laminate tu panas dulu an..then dah panas..aku pon gedik2 comel g kat mesin tu masukkan lah kertas yang nak di laminatekan...1st paper burok gak hasilnye..OMG...dah lame aku tak pegang mende alah nie....then kertas ke 2 and ke 3 dah cantekk..maka aku pon senyum bangge sehingga kembang lobang hidung dan senyum 18 harakat....

hehehe...masuk paper ke 4...ngan muke bangge umpama otomen yang berjaya mengalahkan resakse sotong yang sangat di benci....1 minit..2 minit 3 minit..ait?apsal kertas nie masuk xkua2..ahhh!!sudah!!..mampos...lalu ngan penuh kesopanan dan ketatasusilaan aku pon menjerit comel2 sopan..."alamak..tulun~~nape neh..' dalam hati gelabah ayam..sambil menyumpah..(vavi toi mesin nie saje nak jatuhkan reputasi aku..dem3..!!)

erk...kertas aku masuk tu bantai bergulung tak mau kua dari mesin tu..dengan sopan aku tutup suis...dalam ati memang rasa cam cinabeng punye mesin saje nak rosakkan imej sopan aku....aku rebus ngan megi gak kang..!!haihhh..

kecoh jap opis angkara perbuatan terkutuk aku itu..hahahhaha....naseb baek datang incik penyelamat pengatekan mesin tu memang dah rosak n penah wat hal sebelum nie..gagaggaga....ok selamat reputasi aku..mesin tu salah okeh..bukan salah aku..(nak salahkan mesin jugak..>.<)

di pendekkan citer..maka mamat seblah meje terpakse la membaiki mesin tersebut..ehhehe...go adha go!..

gigih diorang membelek mesin yang dah aku durjanakan...ehhehe



incik adha duk tekun membuka segala tok nenek skru nan hado..hahha


oh..di bantu pula oleh incik penyelamat a.k.a azizi..hahaha

jangan marah eh korang..tak pasal2 korang kene repair menatang tu..hikhikhik.(ok rase cm comel la tuh kan..=.=')

nie la masalahnye bile kecik2 penah bercita-cita nak jadik superhero...semalam aku patahkan sepit rambut sendiri..dah xleh gune..berkecai mende alah tu...naseb baek aku ade spare..cisss....
nak wat camne..terlebeh kuasa la plak..hahahhaha....aku tak salah kan?kan?kan?
mende2 tu yang salah..saja nak jatuhkan reputasi aku sebagai gadis yang sopan lagi comel..wakkakaka..=p

p/s: pada mak2 metua jangan takut nak bermenantukan aku..aku tak besalah..hahaha(puppy eyes)

2 comments:

Elih Japahar said...

Kesian dorang kan haha...awak sibuk ambik gambar pulak :P

Asyieq-iN Rkey said...

hahaha..ala kasik penghargaan la kat diorang bg feymes sket an...hahha...tu sambil jadik pompon gurl tu..haha