geng budak slumber

Sunday, June 19, 2011

suPeR AnNoying!

assslamualaikum kwn2..=)

tadik aku malas nak menaip pic leh lak di blutot dari hp aku..skang dah xleh lak..superdamn annoying okeh...rase cam nak sepak mentibang laut peliharaan jiran sebelah..urghhh!!!..

nampaknye memang esok lah aku update pasal aktiviti tak bermoral berjalan aku ngan si bride-to-be tuh..boleh?hehehhe...hp aku nie memang dasar nak kene cicah milo..gedik tahap ayam..haihhh...=.='

ok..esok isnin..ade sape2 kat sini suka ari isnin?aku konpem ramai akan mengalami monday blues ye dak?muhahahha...aku pon!super annoying kan?

blog post aku nie pon dah xnaik kat fb...aku pon tak paham nape...nak kene godek celah mane lagik tataw lah..sabau jelahhh....

betul ke orang kata kalau kite rindu kat seseorang..tengok langit..sebab orang yang kita rindu tu akan tengok langit yang sama..(soklan bodoh!langit memang luas..opcoz la kan..hakhakha>.<)
ok obviously aq rindu someone...someone yang aku tak patut rindu...mintak lempang kan perangai aku..hkahahkaka..>.<

urghhh!!super annoying lagik bila sampai satu tahap aku bosan ngan sume bende dalam hidup!sungguh2 xbersyukur!

mumble!mumble!mumble!nie akibat bila xdapat nak upload pic!ok!skali lagi super annoying!
ok bye

p/s: pandang dunia dengan pandangan separuh hati....sambil otak memangkah segala yang tak perlu di fikirkan!

No comments: