geng budak slumber

Wednesday, June 29, 2011

hiDup DaN meMbiNa kePerCaYaaN

assalamualaikum kwn2..=)

salam isra' dan mikraj..pose ari nie?bagus tau pose ari nie..ehheheh..=)


pic nie aku snap semalam mase tengah tunggu bas nak balik..huh!menunggu bas semalam adalah seperti saka menunggu jagung rebus nak tumbuh...cam impossible nak muncul..terasa takbur tak g masjid dulu...=.='


hurm...aku tengok pakcik nie kutip botol aku renung tentang hidup..teringat kate lecturer klas nego aku dulu..katenye....life is unfair...bear the fact..hurm..betol kan...hidup nie memang tak adil...tapi tuhan 2 adil...sebab kalau sume orang dapat ape yang die nak..sume orang hidup senang...mana nak ade kaler dunia nie kan...bosan ah kan?kan?ye dak?

aku duk fikir..tah camana lah hidup pakcik nie..carik rezeki nak tampung hidup ngan jual botol tu sume..umo pon dah tua..mana la g anak2 die...*sigh*
betapa aku masih beruntung n patut bersyukur...

tiap2 pagi g keje ngan pakcu aku...n tiap2 pagi aku bau rokok...=,=' nak marah pon xleh...kete die...mula teringat....perokok pasif lebeh cepat mati dari perokok tu sendiri kan?...haih..ape nak buat...aku dah la semput...naseb aku leh tahan2 lagik...kalau tak...ke-hospital lah aku...=.=' hmm..

lately...i'm close to someone...sangat selesa with him...nak kata lebih aku tak berani..sebab aku memang susah tahap gaban nak caya orang dah..sangat!trauma sungguh2...aku cuma doa..jika nie yang terbaek untuk aku..moga tuhan tunjuk jalan..cam die tunjuk dulu..aku cuba2 membina kepercayaan..n seyely...susah nak mati..i'll doubt a lot of thing n sometime being a jerk keep comparing what i faced before with what he said...agak kesian ini mamat..ehhe..naseb baek die sempoi jep...takot2 berani cam aku gak..ehheh..ala take it easy lah...aku muda lagik kot..manyak peluang ag..hehe

tadi cu kate nak g tengok wayang sabtu nie..citer transfomer..wahh!!.aku rase like!this is it!ini lah masenye aku nak g berjimba!..hahah..aku ase nak ikot..but lom decide...tapi memang rasa nak sangat ikut...xde bf bwak tengok wayang?sooo whatttt!! bapak sedara pon okeh!..haha...sepupu aku pon katanye nak join jugak..hah!kan meriah tu..hehhehe...

so..rasenye minggu nie kene jimat belanje...ehhehe....>.<

p/s: agak2 kalau aku suh ini MR.rockers g Mines klu nak jumpe aku dia datang x?hmmmm



No comments: