geng budak slumber

Sunday, June 12, 2011

mAaFkaN aKU saYang

assalamulaikum kwn2...=)

wah3....sekse blk kg xde line...aq asek egt blog...hahaha..xgune an..tapi xpe..aq puas hati dpt hadir satu majlis kawen yg penuh makne...satu malaysia beb...cina+india+melayu...tmbah lak...mak sedare aq 2 dah 16 taun becinte beb..perkh...

ok..citer kawen satu malaysia tu aq wat entry laen eh..sok ke..aq baru je smpai umah nie...penat sket...so utk ari nie...aq nk wat poem nie...

MAAFKAN AKU SAYANG

saat itu..
aku cuma mampu mengelak berhubung denganmu
aku cuma berdiam berteleku
melihat tinta khabaran darimu
hati meronta mahu menyambut salam
tapi luka semalam menghalang  niat
kerana aku tak mahu terus terikat
dengan rasa cinta yang ku tahu tak akan berkat

maafkan aku
aku tidak tahu kau di di ludah kata yang melukakan
aku tidak tahu kau di bahasa-bahasakan
sungguh aku tidak tahu

maafkan aku jua
saat aku tahu yang mampu aku berikan cuma air mata
kerana dalam seksa hati ini masih cinta
namun aku tak mampu memberi kata yang membela
kerana keadaan menjadi seperti tidak pernah kita sangka

maafkan aku
terus membatu
membisu seribu bahasa
lari jauh darimu
menghindar pergi dengan semua rasaku
kerana rasa ini kau tak akan mengerti
biar beribu kali kau cuba fahami

maafkan aku sayang
maafkan aku sayang
kerana saat ini aku hanya mampu berdiri..dan berdiam
kerana keadaan ini aku masih cuba faham
kerana takdir allah masih aku cuba terima
kerana aku manusia yang sering lupa...
maafkan aku

p/s: selendang itu masih bersamaku setiap saat..kemana ku melangkah..aku trauma

4 comments:

Elih Japahar said...

Biase la kalo kat kg..line jadi masalah..ni puisi ke lagu ni haha...aku hanya mampu membaca :P

Asyieq-iN Rkey said...

2 la psl..sabau je la....huu..nk wat lagu pon leh nie..huhuh..=)
thxn for reading..

kiera'sakura said...

memang sakit untuk menyatakan tidak
memang perit untuk berpaling darinya
namun ingatlah Yang Maha Kuasa pasti telah merancanakan sesuatu yang lebih terbaik untuk kita...

eh terpoem lak... hihihi =)

Asyieq-iN Rkey said...

kiera: teremo lak kn..huhuh..