geng budak slumber

Wednesday, June 22, 2011

wHen I do sumthing I do It for A reAson

assalamualaikum kwn2..=)

rabu bese wordless kan...hahah...sowi ah..xnak wordfless2 lah ari nie..hikhikhik

okeh..tadik da emo cam nak pengsan an...biakan aje...mengade budak eqin neh..hahahhaa...semalam pas balik keje aku lepak kepci...ngeh2..rase cam time skolah dulu je..muke lepak kepci kan...hkahak...watpe kat kepci?tetttttttttttttt!!!!!!!!tuka topik..hahhaha

hurm..aku nie kadang2..suke wat orang laki annoys ngan aku..terutama yang nak kenal or nak involve ngan aku..pasal ape?hahaha...berikut adalah sebabnya..

1. sebab aku memang tak minat kat laki tuh..(bukan sume la..some of them)
2. sebab aku nak tengok sejauh mana kesabaran dia nak dekat ngan aku..(bajek hot!..hahaha)
3. sebab saje suke2 aku rase cam fun je wat orang rase menyampah ngan aku...(terutama perangai buli orang..haha)
4. sebab aku xnak bagi harapan...aku kadang2 suke tukar fikiran...
5. sebab laki tu wat aku rase annoying dulu!..hahahah(kes nie aku akan pastikan die azab!hahah)
6. sebab aku kadang2 aku nak bia seseorang tu suke aku dari keburukan aku dulu..baru reward ngan kebaikan yang aku ade...boleh?
7. sebab memang ade certain perangai aku akan wat seorang manusia tu annoying ngan aku..gaga=p
8. sebab aku nak tengok reaksi seseorang toward the attitude..so aku leh tau..how he can deal with a gurl..terutama yang kadang2 suke wat unexpected thing cam aku..

demikian lah 8 sebab...bajek gile an..cam cantek sangat kan..hahaha....paling aku suka bila aku wat perangai materialistik...hhah..aku tau ramai laki tak suka pompuan materialistik...pandang harta..duit..bla bla...tapi ketahuilah..ade sebab nape sorang pompuan wat camtu...cume tinggal laki je kene hati-hati menilai..adakah pompuan itu materialistik atas sebab yang bona fide (perkh bahase law ye!) atau memang nak mengikis aje...thats the challenge..aku?hehehe..its for me to know n for you to find out!..ngee..=D

p/s: bona fide tu maksudnya suci hati..suci hati tu maksudnya atas sebab yang membawa kebaikan la maksud aku...sebab yang membawa kebaikan tu camne?hah!lu fikir la sendiri..tak kan tu pon aku nak hajau!haihhh...=P tapi yang penting bagi aku...in a relationship..both parties get the benefit..rite?

No comments: