geng budak slumber

Thursday, September 8, 2011

Ape yaNg BEst 2 3 HaRi Nie

assalamualaikum n pagi kwn2..=)

ciss..malam tadik mimpi hampeh lagi...=.='

adey...awal2 entry dah berciss kan?kate nak cite mende best...

B.L.O.G...kadang2 aku rasa cam dunia fantasi yang mampu merealisasikan kehendak hati yang tak mampu di lunaskan dunia realiti..

kalau ko marah...xleh nak cakap sebab takot terlupe skrip..ko bahan orang dalam blog..kalau ko suke happy sampai xreti nak cakap..ko tulis ayat bunge2..sajak tahap muntah pelangi..hehe..kalau rasa nak bunuh orang?

senang aje..ko tempahmaut kat sini bahahahha...

BW sangat fun bile jumpe blog yang unik...so pagi tadi aku update bloglist feveret aku...sebab mende yang unik tu indah bagi aku...macam makan jagung dengan mayonis...haaa??penah rasa?orang sabah sarawak kalau tak tau...pegi carik skang...*tetibe*

ok2...ape tadi?mende yang best eh?

ce usha 2 blog nie...



aku duk bace blog nie start bulan pose ari 2..pasal blog2 nie...under satu err..nak panggil ape projekKomrad nie weh?organisasi?yelah kot..tehehe...correct me if i'm wrong

untuk kontrol histeria n sarkasis bagi aku..cukup wat aku berkelip kurang dari bese...naseb tak froze je depan lappy leka membaca..tehhe...ok exaggerating pulak..ngeh2..(sambil wat muke kerek..sile imagine!)

ada 2 lagi blog projekKomrad nie yang aku lom geledah...which is blog pseudosains and blog sokerleaks..soo aku tak berani nak cakap pape..

seriously...aku rasa koleborasi blogger2 nie memang bijak!...genius!...terutama kontrolhisteria...ingat semalam aku cakap pasal evil site of each one of us?xingat?hmm..ala...maksud aku keinginan kita kadang2 nak tengok orang yang menyeksa hati kita terseksa..(apasal bunyi cam psychopath dah aku neh?)..kontrolhisteria merealisasikan impian itu..muhahha(gelak jahat)

tapi kalau korang nie jenis manusia ada imaginasi tinggi pastu cepat nak muntah bile imagine keadaan2 tu..aku nasehatkan jangan bace..hehe..tapi kalau korang jenis macam aku...boleh rilek tengok citer bunuh2 banyak darah...kontrolhisteria is u're heaven yaw!

oh lupe..sarkasis pulak hmm...camne nak explain...dalam definisi aku..blog yang menggunakan sindiran dalam menyampaikan mesej...ada masa membuka mata...bagi aku le...kalau korang g baca tak rasa cam tu..kang tak pasal nama aku lak kene request dalam tempahmaut lak...bahahaha...aku belom kawin woi!...=p


dah tu ape lagi?yang korang melangut tu ape lagi?go go tekan link g bace la weh!

oh...sudahlah menaip ye...terover pulek...

have fun..=)

p/s: tak sabau benau tunggu kitab terfaktab sama itu novel awek chuck taylor..>.<







No comments: