geng budak slumber

Wednesday, September 7, 2011

SiNdrOm Tak SeDap PerUt

assalamualaikum n peace yaw!!...=)

terkebil2 tak tau nak taip ape..duk BW secare silent...

member2 aku punye penyelia praktikal dah datang...masing2 dah lege..aku belom...cisss..=.='

katenye penyelia aku nie cerewet..sume nak perfect...ohmai!mati aku...buku log serabai..belom penah sign pon...gile gile....>.<

pagi2 dah tak sedap perut sebab melantak daging+minum susu malam tadi..pejadah...=.='

hmm..malam tadi kene laser ngan seseorang..lelaki...err..takdela laser sangat kutuk2..bukan2...tapi pengurauan(ehehhe..suka2 ati..kata dasar 'gurau' ye) beliau agak kasar..terasa?hmmm...sket..tapi belom tahap sentap lagik...sebab tah napa aku memang suke kawan ngan laki mulut tak cover nie..terus terang je cakap....tapi masih leh bersopan n tak menyentapkan tangkai jantung omak den..kehkeh

dah kene laser boleh lak berangan sesame...kehkeh...ini kelaka...ape?tak klaka pon...ok fine...

wehweh...nak tanye kat korang2..penah tak korang berangan satu ari nanti korang tengah happy gila vavas ngan suami/isteri korang di mase depan n mase tu kebetulan ex kau ade kat situ...dalam keadaan sangat menyesal kerana telah tidak menghargai korang satu masa dulu..penah tak?penah tak?

pastu..dapat lak masa tu die dah jadik soo damn loser idup tongang langgang...xde sape disisi melainkan diri sendiri?kehkeh...jahat...>.<

heheh...well...kite manusia memang ade the evil site kan?tipu la kalau sekali pon korang yang hancurhatiberderai tak penah rasa camnie ye dak?

hehe...time kaseh la pada beliau yang sudi mencetuskan idea n berangan ngan aku...paling tak leh gak aku sengeh senget2 tengah malam sambil cium2 batal busuk..kahkahkah..=p

motip aku tanye soklan tu?takde ape...sonok jugak sebenarnye berangan camtu...its like ko tengah wat lawak untuk diri sendiri gelak...tapii name pon berangan kan...angan2 nie...slalu payah sikett le nak jadik realiti secare perfectnye...huuu...

ok dah...entry serabai bercampur2...=.='

rindu pulak sama ini budak...mia amani*tetibe*



ok...tak de isi..merepek...pejadah dah entry nie...


lapo la pulak...

tc bai

p/s: sabtu nie member aku kawen..kene wat makanan meje pengantin....

2 comments:

cik sakura said...

haha..tergelak pulak cik sakura baca..berangan tu ada..tapi kan cik sakura rasa setiap perbuatan tu akan dibalas dengan perbuatan jugak..jadi biarkan..cuma tunggu dan lihat je..

AsyieqiN Rkey said...

ye betei kakak cantek..hehehhe...

saje2 berangan sbb rase cam sonok..hehe